Results 1 to 6 of 6

Thread: Conzo (Classic) - Narintharat 15-11-2019

SD Medlem Forum Fledgling Conzo's Avatar

Default Conzo (Classic) - Narintharat 15-11-2019

• Er du over 18 år: Ja, 35.

• Discord Navn: Conzo#5788

• Hvilket spil spiller du: Mange forskellige. Dark Souls, Crossout, Path of Exile, Kerbal Space Program

• Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: I lader til at være en social guild, med et godt sammenhold, hvilket er hvad Classic wow handler om.

• Hvor har du hørt om Semper Danica: Havde en kollega der havde set jeres guild, som nævnte det for mig. Daggor.

• Kender du nogen i Semper Danica: Ja. Daggor.

• Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja, det har jeg. Virker som nogle gode værdier, specielt fordi de hentyder til respekt for ens guild navn, at undgå for meget drama, og at være social.

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv: I vil nok altid kunne høre mig på discord hvis jeg er i pvp, da jeg kan blive lidt, øhøm, revet med.

Har en gang wiped et 25mans progression raid på Putricide 0.8%HP, fordi jeg hørte forkert på Teamspeak. (skulle jeg måske ikke have nævnt )
    Hvis jeg bliver for fuld, har jeg tildens til at sove en bruseren, hvilket en gang har oversvømmet et badeværelse.

• Fortæl noget om dig selv: Almindelig fyr på 35år, med kone, 2xbørn, job osv.

Har været GM (senere Officer), MT og RL, for et mindre casual raiding guild på Silvermoon igennem Cata, hvor vi tog flere heroics. Udover lidt hygge en gang imellem, har alle exp op til BFA, stoppede jeg i Mist.
    Har spillet WoW siden vanilla, hvor jeg spillede Paladin indtil midt Wrath, hvorefter jeg skiftede til Warrior. Har været Prot Warrior siden.
    Mit hjerte ligger primært ved Prot Warrior, men kunne overveje DPS (eller måske Ret Paladin), hvis det var.

/Conzo
    Last edited by Conzo; 13-08-2019 at 12:36.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hej og velkommen til Semper Danica

Rigtig fin ansøgning Held og lykke med den.
    Det varer ikke længe inden rekrutteringteamet slår et smut forbi din ansøgning, hvor de vil hjælpe dig videre herfra.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato 13-08-2019
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Narintharat // Rekrutteringsholdet

SD Medlem Forum Fledgling Conzo's Avatar

Mange tak for det!
    Så mangler vi kun at de næste 2 uger suser afsted!

Har i alle husket at registrere jeres navne?

SD Medlem Forum Greenhorn Daggor's Avatar

Velkommen til! Join discorden https://discord.gg/m9RBu92

The voices has stopped now...
    ...but they had some good ideas

Officer Forum Warden

Velkommen til som member!