Results 1 to 7 of 7

Thread: MadSoul (Classic) - Narintharat 15-11-2019

SD Medlem Forum Neophyte

Default MadSoul (Classic) - Narintharat 15-11-2019

Er du over 18 år: Ja,
    Discord Navn: MadSoul / MadZoul
    Hvilket spil spiller du: Pt. Bliver der brugt mest tid på Atlas, men spiller lidt af det hele
    Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Fordi jeg forventer at få en fed spille oplevelse sammen med gamle samt nye SD'er i Wow Classic, som jeg selv har ventet længe på skulle blive en realitet. Bliver spændende at kommer i Molten Core med SD igen. Husker tydeligt turene med Newt i gamle dage.
    Hvor har du hørt om Semper Danica: Jeg spillede SWG, og min ven Knaseren, fortalte mig om SD, jeg nåede ikke at spille SWG med SD, men har været med på wow og andre ting gennem tiden.
    Kender du nogen i Semper Danica: Ja mange.
    Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: læst og godkendt.
    Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    Jeg gad godt have et flot skæg, men der er efterhånden for mange grå skæg, til at jeg synes det ser pænt ud -
    Når der er noget jeg ikke kan huske, så giver jeg næsten altid skylden, at jeg faldt på cykel og slog mit hoved for over 20 år siden ,
    Jeg kan ikke tåle mælk, hvilket mine venner til en fest ikke var klar over, så da jeg havde fået lidt for meget at drikke, mente de det var en god i de at jeg skulle drikke noget mælk, så fik jeg det bedre mente de.. det skete bare ikke. Gæt selv hvad der skete i stedet for :-O -

Fortæl noget om dig selv:
    Jeg Sælger køkkener, Konen og jeg, har købt hus sammen for ca. 3 år siden, har for godt 1 år siden skifte min I30 ud med en S60, og kommer nok ikke til at køre andet end Volvo fremover. Jeg har bygget computer, siden jeg skiftede min Amiga ud med PC, så hardware, mener jeg selv at have ret godt styr på.
    Dragonscale Leatherworking,

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Omg, en af de helt gamle
    De ture i MC med Newt var sgu epic.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Omg, en af de helt gamle
    De ture i MC med Newt var sgu epic.
    Dem kan jeg også godt huske på min priest Larzii :P

Velkommen tilbage Madsoul - Held og lykke med ansøgningen!

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

YaY en man kan huske
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato 13-08-2019
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Narintharat // Rekrutteringsholdet

SD Medlem Forum Neophyte

Super, så der 13 dage til at beslutte sig for Hvad man skal spille nu hvor Shaman er ude af billedet. måske Dwarf Hunter, eftersom Huntet er det enste jeg ikke har spillet endnu.
    Dragonscale Leatherworking,

Officer Forum Warden

Velkommen til som member!