Results 1 to 3 of 3

Thread: Mossy (Classic) - Gadrielz 15-11-2019

Default Mossy (Classic) - Gadrielz 15-11-2019

• Er du over 18 år: Ja, det er jeg.
    • Discord Navn: Mossy #9704
    • Hvilket spil spiller du: Jeg spiller primært WoW retail, men også engang imellem LoL og Sims 4.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg leder efter et veletableret fællesskab hvor der er lige så meget fokus på hyggen som selve spillet. Et sted hvor man har lyst til at spille sammen med andre fordi det er sjovt og ikke bare en sur pligt. Har læst på jeres forum og smuglyttet lidt på Discord og i virker til at være lige det jeg søger. Derfor har jeg valgt at ansøge om en plads hos jer.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Jeg kender Dozer.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja jeg har læst jeres 5 værdier samt aktivitets regler og de er godkendt.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: 1. First of all! Så er den søde tykke British Shorthair der hedder Miv min! og ikke Dozers...2. Jeg elsker ketchup ovenpå leverpostej. 3. Pizza smager bedre kold.
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg er lidt af en mormor type der elsker nyttehaver og at lave mad fra bunden af. Jeg har været fotonørd siden den tid hvor digital kamera ikke eksisterede. Jeg er meget glad for bøger og læser en hel del af dem, helst sci fi, krimi eller biografier. Og så hører jeg rigtig meget rock musik. Jeg har spillet WoW siden TBC, primært som resto druid og resto shaman, men også som disc/shadow priest og hunter. Jeg trives bedst i rollen som healer da jeg elsker en god udfordring. I classic vil jeg spille dwarf priest, primære spec vil være healer.

SD Trial Forum Hatchling

Mossy skal helt klart med. Bedste healer jeg kender.

Officer Forum Warden

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet