Results 1 to 9 of 9

Thread: Dalenydra (Classic) - Gadrielz 15-11-2019

Default Dalenydra (Classic) - Gadrielz 15-11-2019

• Er jeg over 18 år: Jeg er nået den alder nu, hvor jeg ikke altid kan huske præcist hvor gammel jeg er. Så vidt jeg husker er det 28.
    • Discord Navn: FruitCakeRonin#4345
    • Hvilket spil spiller jeg: World of Warcraft: Classic
    • Hvorfor vil jeg gerne være medlem af Semper Danica: Hvor meget jeg kommer til at spille, og nyde Classic kommer til at afhænge af, hvem jeg spiller med. Jeg har kun en lille gruppe venner der spiller, som ikke er lige så 'engagerede' som jeg selv. Derfor leder jeg efter en guild, så jeg har lidt selskab. Jeg har derfor kigget efter rekrutteringsopslag, hvor jeg stødte på, blandt andre, Semper Danica. Raiding har altid været mit primære mål i WoW, og jeg kunne se at i regner med at raide 2½ time, to gange ugentligt, hvilket lyder rimeligt. Jeg må dog sige med det samme, hvis det bliver relevant, at jeg er optaget de fleste tirs-, tors- og søndage aftener. Semper Danica virker derfor ved første betragtning til at være det bedste match.
    • Hvor har jeg hørt om Semper Danica: Jeg så et opslag i en megathread på r/klassiskwow.
    • Kender jeg nogen i Semper Danica: Jeg har altid spillet Alliance, så derfor har jeg ikke (så vidt jeg ved) mødt nogen af jeres medlemmer.
    • Har jeg læst og godkendt jeres 5 værdier og aktivitetsregler: De er læst og godkendt.
    • Fortæl 3 sjove ting om mig selv: Jeg går i shorts hele året, også når det sner; jeg har stort set ingen lugtesans; jeg var engang top 100 i Danmark i Osu.
    • Fortæl noget om mig selv: Jeg begyndte at spille WoW i 2005 da jeg blev konfirmeret og har spillet on-and-off lige indtil nu, dog primært Vanilla og WotLK. Tilbage i Vanilla spillede jeg en warrior og raidede MC, BWL og de første par bosser i AQ og Naxx. Jeg har igennem tiden spillet mange forskellige classes og er i senere år begyndt primært at spille healers, hvilket er derfor jeg regner med at spille en priest i Classic (ikke 100% sikkert). Det bliver dog en human og ikke dwarf. Jeg ved godt Fear Ward er OP, men jeg ligner i forvejen en dwarf i virkeligheden. Jeg regner med at levele så hurtigt som muligt til 60, og derefter tage det lidt mere roligt. Jeg giver den altid 100% når jeg raider eller kører dungeons, men jeg skal også have plads til andre aktiviteter i min fritid en gang imellem. Når jeg ikke spiller WoW, spiller jeg enten Dungeons & Dragons eller guitar.

Sig endelig til, hvis noget vækker spørgsmål eller opsigt.
    Last edited by Dalenydra; 13-08-2019 at 18:25.

SD Medlem Forum Warden

Hej og velkommen hertil.

Rigtig fin ansøgning.

Kan fortælle at som udgangspunkt kommer vores raiddage på vores officielle hold til at ligge Onsdag/Torsdag. Dette skal dog ikke afholde sig for at ansøge - da vi håber at kunne give alle mulighed for at raide i det omfang de kan.

/Gadrielz

Lyder rigtig fint. Mine torsdagsaftaler slutter også om nogle måneder

SD Medlem Forum Warden

Quote Originally Posted by Dalenydra View Post
    Lyder rigtig fint. Mine torsdagsaftaler slutter også om nogle måneder
    Fedt!

En fra rekrutteringen vil kigge forbi snarrest. De har lidt travlt i de her dage, da der er stor interesse for os, men de skal nok kigge forbi =)

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Fin ansøgning ses ingame

SD Medlem Forum Warden

Det blev så mig der kiggede forbi

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Mange tak. Glæder mig til at komme igang om 2 uger.

SD Medlem Forum Warden

Quote Originally Posted by Dalenydra View Post
    Mange tak. Glæder mig til at komme igang om 2 uger.
    Samme her!

Du vil få fuld forum adgang snarrest, så du kan følge med i hvad der sker i SD som heldhed og i Classic generelt.

SD Medlem Forum Warden

Velkommen til som member!