Results 1 to 7 of 7

Thread: Sauermayn (Classic) - Xean 15-11-2019

Default Sauermayn (Classic) - Xean 15-11-2019

Kære alle!

Jeg håber I vil læse min ansøgning med hensigt på, at ville give mig en chance til at blive en del af Semper Danica

Er du over 18 år:
    Yes sir, jeg er 23 flotte år.

Discord Navn:
    sauerberg (sauerberg#5088)

Hvilket spil spiller du:
    Lige nu er det meget CS:GO, TFT og LoL. Dette er dog ikke med den største motivation, da jeg ved at WoW-Classic er lige rundt om hjørnet, så det er bestemt for at drive tiden.

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
    Et fællesskab er altid fedt at være en del af. Semper Danica gør sig ekstra bemærket hos mig, da jeres community vil en fælles ting med det som vi vælger at bruge vores fritid på - og det er selvfølgelig at have det skide sjovt, samtidig med at vi opnår vores fælles- og individuelle mål.

Hvor har du hørt om Semper Danica:
    På r/KlassiskWoW læste jeg om de forskellige danske guilds. Det var jeres recruitment der faldt mest i min smag.

Kender du nogen i Semper Danica:
    Desværre.

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:
    Bestemt! 10-4, du! - Spøg til side; jeg kan sagtens se mig selv håndhæve dem.

Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    Jeg er et meget ærligt menneske, altså fx min ellers fine ansøgningsopsætning får mig til at se yderst mere intelligent ud, end jeg er. Meeeeeen, hvad gør man ikke for førstehåndsindtrykket, "ække"?
    Derudover elsker jeg forresten min kærestes aspargessalat, popcorn og sort humor. Har endnu ikke prøvet alle fire på én gang, men så er det vel godt man stadigvæk er skarp og hurtig, som man siger

Fortæl noget om dig selv:
    Jeg hedder Rasmus og jeg bor i Risskov, Århus med min kæreste som studerer på universitetet og jeg selv arbejder som elektrikerlærling hos et firma i Egå. Jeg kommer fra hullet aka Billund, hvor jeg er opvokset og evigt og altid har boet og er igang med det første år, hvor jeg skal lege Århusianer. I min fritid bruger jeg egentlig ikke så meget min tid på andet end min kæreste og når der endelig er tid til overs, skal jeg jo huske at sidde og blive krogrygget foran mine to skærme, som lige så stille former mine øjne rektanglede.
    Jeg har altid haft en svag kærlighed for WoW - desværre noget som i forhold til retail er gået ned ad bakke, men for Classic har det altid været der. Derfor er jeg super spændt på at starte et gammelt kapitel op igen, tilbage fra da jeg var 9 år og ikke kunne finde ud af, at ændre skærmvinkel for at undgå at se direkte ned i håret på min lvl 4 NE Hunter. Jeg håber med dette lille elskovsbrev, at I ville have en plads til en på-prøve-århusianer som mig, der heldigvis har lært at ændre mit in-game point of view, så jeg i stedet også kan komme til at se nakken på min character.
    Last edited by Sauermayn; 15-08-2019 at 19:23. Reason: Forkert discord information

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

God ansøgning! Og velkommen til! En fra SD rekrutteringsledelse vil snarest kigge forbi :-)

Guest Forum Convert

Hej Rasmus lækker ansøgning, er selv elektrikker og bor i Billund ��.

Kommer lige noget mere info, når jeg kommer til PC'en om lidt.

Mange tak! Glæder mig til at blive en del af fællesskabet!

Tusind tak!

Spændende! Vil dælme gerne tilbage til gode gamle Billund, men der går nok lige nogle år endnu inden det sker. Jeg har dog stadigvæk familie boende der. (Y)

Du gi'r den bare gas!

Guest Forum Convert

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Officer Forum Warden

Godkendt som medlem!