Results 1 to 6 of 6

Thread: Lykias (Classic) - Xean 15-11-2019

Default Lykias (Classic) - Xean 15-11-2019

Hej SD,

• Er du over 18 år:
      • Ja, 27.

• Discord Navn:

• Lykias#5368

• Hvilket spil spiller du:
      • WoW Classic (om ca. 11 dage).

• Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
      • Fordi jeg søger et aktivt miljø af mennesker, som jeg i samspil med kan gøre WoW Classic til en hyggelig og god oplevelse.

• Hvor har du hørt om Semper Danica:

• Kender du nogen i Semper Danica:
      • Ikke endnu.

• Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:
      • Ja.

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv:

1. For én uge siden vendt jeg tilbage fra en motorcykeltur med en kammerat, hvor vi bl.a. krydsede Vestsahara 2 gange. Undervejs på turen brød min motorcykel desværre ned - heldigvis fik vi repareret den ved at blæse benzin ind igennem luftindsugningen og sætte ild til motoren (ventilerne, mv). Det er den mest alternative reparation, som jeg nogensinde lavet i mit liv. Midt ude i en ørken må man finde kreativiteten frem, når midlerne er få.
    2. Da jeg var ung (omkring 14-16 år) skete det relativt ofte, at jeg spiste så hurtigt, at jeg fik ondt i maven og måtte lægge mig ned ved siden af middagsbordet.. Til stor frustration for mine forældre!
    3. Jeg har aldrig set en fugl.. Jeg kigger altid væk! Spøg til side - jeg har succesfuldt brudt ind i flere forskellige banker, forsikrings- og energiselskaber samt private og offentlige organisationer.

• Fortæl noget om dig selv:
      • 27 år, mand, halv norsk men 95% opvokset i DK, bor i KBH. Til hverdag arbejder jeg med IT-sikkerhed. Jeg gennemfører såkaldte penetrationstest af diverse IT-systemer og modenhedsvurderinger af IT-sikkerhedsniveauet for bl.a. nogle af de største danske virksomheder. Eksempelvis gik min forrige arbejdsopgave ud på at bryde ind i én af nordens største bankers hæveautomater (vel og mærke uden brug af koben ).

Glæder mig til at høre fra jer!

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Hej Lykias velkommen til. Godt i fik started din kværn igen
    Last edited by Xean; 15-08-2019 at 19:22.

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

Tak! Alternativet havde forsinket os med rigtig mange dage, så det var en stor lettelse da der kom liv i den igen.

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

Tusinde tak! :)

*edit*
    Og tak for medlemskab! :D
    Last edited by Lykias; 14-09-2019 at 14:34.

Officer Forum Warden

Velkommen til som medlem!