Results 1 to 8 of 8

Thread: Malwern (Classic) Xean 15-11-2019

SD Trial "Hi, my name is _____" Malwern's Avatar

Default Malwern (Classic) Xean 15-11-2019

• Er du over 18 år: Ja, plus lidt mere.
    • Discord Navn: Ve #6279
    • Hvilket spil spiller du: For tiden er det BFV, Deep Rock Galactic, Vermintide 2 og Rocket League + en weird indieudgivelse i ny og næ.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeres ambitionsniveau om at være det stærkeste fælleskab passer med hvad jeg søger. Jeg vender tilbage til classic efter mange års pause, og nåede kun at være i en rigtig fed guild de sidste par måneder inden TBC udkom og jeg fik andre forpligtigelser.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Adonaj/Andreas kender jeg gennem min storebror.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Det har jeg.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: 1. Jeg har for nyligt startet et side-gig med at stå croqius. 2. Jeg har brugt et minefelt som golf driving-range (det blev ikke så epic som vi håbede). 3. Mit mesterværk indenfor syltning og fermentering hedder Die eier Von Satan, og består af æg syltet i en lage af chilli, ingefær og fernet branca.
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg er lige blevet færdiguddannet Katastrofe -og risikomanager (a-kasse-life) og bor i kollektiv i København sammen med 4 andre. Jeg er de seneste par år blevet bidt af sejlads og pen and paper rollespil, hvilket har været et spændende alternativ til alle de øl jeg stadig et eller andet sted stadig nyder at køre ind. Når jeg ikke gamer eller træner det der' kråssfit, går min fritid i hverdagene med at løbe en kæmpe liste igennem af 80/90'er film som min overbærende kæreste har indvilliget i at se med mig.
      Edit:
      Mvh Mikkel
    Last edited by Malwern; 19-08-2019 at 20:42.

SD Medlem Forum Acolyte

Godt at se dig ansøge. :-)
    Ved at vi i Ve får en totalt hyped guildie, som glæder sig til en masse gode stunder i Classic! Mikkel er en begavet, venlig og sjov person, som helt sikkert vil bidrage med en masse gode stunder på Discord, forum og i guildchatten.
    Navn er reserveret, han har allerede styr på macros og ui, hvad mere kan vi ønske os.
    Ses til Classic!
    Last edited by Adonaj; 19-08-2019 at 20:52.
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

Nårh ja, jeg laver da mine lektier inden launch

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

Velkommen til, dejligt at se din ansøgning, held og lykke med det! En rekrutterings officer kigger nok forbi inden længe.

Hvad class regner du med at ville spille til release?

Mange tak Saxe. Jeg er faldet pladask for hunter, på trods af hvor meget tvivl der spåes om deres brugbarhed i endgame. Det virker til at skill-loftet er utroligt højt, og det giver mig noget at stile efter, og masser af manøvrer og rutiner at tørtræne. Jeg er lettere bidt af den slags.

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

Officer Forum Warden

Velkommen til - Venner af @Adonaj kan kun være godt! =)

SD har skiftet server til Firemaw, så husk og reserver dit navn der i aften kl 20.

Ak, jeg havde folk på det, men det lykkedes ikke. Jeg kæmper en håbløs kamp for at få byttet til det. Hvis det ikke lykkes får jeg ændret alle mine kanaler til jer så det passer med det nye. Tak for trialen forresten!