Results 1 to 2 of 2

Thread: Magista (Classic) Xean 15-11-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Magista (Classic) Xean 15-11-2019

Hej Semper Danica, Jacob her.
    Jeg har netop fundet jeres guild, og er stor fan af, hvordan det ser ud til i vil gøre tingene i Classic wow, derfor smider jeg herunder en ansøgning, til at blive en del af jeres guild i classic wow:

• Er du over 18 år:Yes, jeg er 20 og bruger derfor noget tid på skolen lige pt. men der er stadig ofte til til en god gamer.
    • Discord Navn:Reiner#8008

• Hvilket spil spiller du: Jeg spiller generelt wow, og er forholdsvis erfaren, men dog ikke noget specielt, udover en del pvp. Udover det får jeg tiden til at gå, indtil der kommer classic, med noget csgo og league of legends.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Fordi jeres guild lyder som den perfekt blanding af casual og seriøsitet, hvilket er præcis hvad jeg søger, og at jeg regner med at bidrage til begge dele.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: jeg hørte om jer gennem reddit.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Ikke endnu
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Det er gjort!
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Tidligere danmarksmester i både Judo og yoyo, jeg er rødhåret og sidst men ikke mindst, så er jeg blevet fejldiagnoseret som autist som barn ahah.
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg er en ung mand, som er helt vild med computerspil, især wow og mest af alt, classic wow. Jeg bruger en del tid foran skærmen og helst mens jeg har kammersjukkerne på disc, jeg håber på at det bliver JER, da jeg virkelig er fan af hvordan guilden er beskrevet. Jeg håber på at spille mage og bruge en del tid på min character. Mit mål hos jer er at være aktiv og skabe gode relationer til guldies, så vi kan få en fed omgang i azeroth sammen.

Sorry at layout er lidt weird, kan ikke få det sat pænt op herpå.

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Hej jacob velkmommen til.

Rigtig fin ansøgning, glæder mig til at hygge sammen i classic

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync