Results 1 to 3 of 3

Thread: Bohr (classic) Xean 15-11-2019

SD Medlem "Hi, my name is _____" Bohr's Avatar

Default Bohr (classic) Xean 15-11-2019

• Er du over 18 år: Puha ja. Bliver 40 i november
    • Discord Navn: Riflebeard (skifter det afhængigt af hvilket navn jeg får på Firemaw. Riflebeard er mit raid-navn på nuværende toon i retail.)
    • Hvilket spil spiller du: WoW, Hearthstone (og lidt d3 / SC2 men ikke meget mere)
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: For det første er guilden dansk, hvilket giver muligheder for bl.a. at mødes IRL og det virker til, at der er et virkelig godt sammenhold med plads til sjov og ligesindede. For det andet virker guilden meget organiseret, hvilket er en fordel når der skal raides osv. Alt i alt er mit indtryk et godt og sjovt fælleskab, som netop er hvad WoW handler om. (og i særdeleshed WoW Classic)
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Har søgt på forskellige rene danske guilds og I kom frem. Jeres guild er den der tiltaler mig mest pga. de sociale aspekter
    • Kender du nogen i Semper Danica: Ikke endnu, men det kommer jeg forhåbentligt til
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja, skal forsøge at overholde dem .
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Tjaeh tror andre er bedre til det end jeg. Nå men altså I kan da få en lille historie. Da jeg i sin tid boede på kollegie skulle min nabo på ferie 2 uger og hun spurgte om jeg ville passe hendes fisk mens hun var væk – hun spurgte mens jeg spillede starcraft…(det er dumt, medmindre man taler gennem et headset/eller har øjenkontakt og informationen er vigtig). Jeg svarede ja. Da hun kom hjem fra ferie, kom hun brasende ind ad min dør og råbte: Alle mus er døde! Og ungerne har spist noget af moren! Jeg blev da meget forskrækket og svarede lidt stille: Jamen, har du også mus? Eller havde mus? Du sagde da kun noget om at jeg skulle fodre fiskene.

• Fortæl noget om dig selv: Underviser til dagligt i matematik og kemi (ja, jeg er en fuldblods nørd). Er skilt og har to drenge. Elsker chokolade – uden lakrids, oreo, appelsinstykker og andre ting som måske smager godt når de ikke er i chokolade. Chokolade! – nødder er tilladt. Har spillet WoW siden open beta on/off. Missede pandaland der hoppede kæden altså af…

Mvh.
    Bohr

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Hej Bohr velkommen til, rigtig fin ansøgning

Quote Originally Posted by Bohr View Post
    Tjaeh tror andre er bedre til det end jeg
    Bohr
    Det tror de fleste, men det er de ikke :P
    Men rigtig sjov historie. Viser bare at de må lære at sige tigne ordenligt

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet
    Last edited by Xean; 20-08-2019 at 16:42.

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

Officer Forum Warden

Godkendt som medlem