Results 1 to 2 of 2

Thread: NickMeister (Classic) Xean 15-11-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default NickMeister (Classic) Xean 15-11-2019

• Er du over 18 år: Ja jeg er 24 år gammel
    • Discord Navn: Ballsofsteel#5997
    • Hvilket spil spiller du: Jeg har altid været afhængig af wow og startede med at game det en uge eller 2 efter det var udkommet og derfor efter Blizzard ødelagde det i mine øjne tilbage i MOP, så har jeg gamet en del private servere med mine kammis, hvor jeg generelt er en NE rogue som jeg også har planlagt til Classic og gør et glimrende stykke arbejde vil jeg selv mene.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Har kun hørt godt om jer med alle de ting i ligger vægt på og det er indbydende, samt så har jeg allerede en kammi som er med jer.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Igennem min kammi Sauermayn.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Sauermayn
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Det har jeg og er enig i disse værdier og noget jeg også ligger meget vægt på. Jeg er selv en rigtig venligt menneske og kan kun blive sur, hvis jeg taber i pvp hvor jeg ved jeg kunne have nakket dem .
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Har det med i ny og næ, at sige nogle mærkelige ting, men at være 100% normal er simpelthen for kedeligt i min verden haha, udover det er jeg et uheldigt menneske der ofte kommer til skade, så hvis jeg ikke lige er på en dag, så har jeg sku nok brækket en arm eller noget . Ved ikke lige hvad den sidste skulle være, men det skal i nok finde ud af garentere jeg!
    • Fortæl noget om dig selv: Tjaaa har allerede nævnt det grundlæggende omkring mig, men basically så er jeg en skide flink fyr, som er meget engageret i wow classic og har ventet på det i så mange år, så er klar på at møde op til raids, pvp og alt andet sjovt i har planlagt! Jeg skal som sagt være en NE backstep specced rogue der ikke vil skuffe jer med deeps! Håber jeg kan komme med i fællesskabet gutter!

Guest Forum Convert

Hej Nick Velkommen til.

Velkommen på Trial!

Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet
    Last edited by Xean; 20-08-2019 at 17:33.