Results 1 to 8 of 8

Thread: Conmac (classic) Xean 15-11-2019

Default Conmac (classic) Xean 15-11-2019

Hej drenge og piger.

For 10 år siden jonnede jeg denne fantastiske guild. Nu forteller Saxe mig at det igen er tid til, at spille WoW Classic med Semper Danica.

Jeg elskede WoW Classic og håber inderligt, at det bliver en succes.
    Jeg håber, at jeg igen, vil få mulighed for at spille med dette fantastiske community. Som kun kan gøre ens spil oplevelse bedre

Jeg forventer at spille Human Paladin på Firemaw. gamer nick vil være "Conmac"

I første omgang vil jeg gerne ansøge som Social member, da jeg er gået hen om bleven en Voksen gamer. Med for lidt tid til alt det sjove.
    Men lad os nu se hvor hooked jeg når at blive.

PT. er jeg også aktiv i ESL Kollega ligaen for Counter strike "34 år og har stadig en reaktionsevne som en 15 årig" Eller ?

Jeg bor alene i et ende rækkehus sammen med min hun i Danmarks gamle hovedstad Nyborg !

Semper Danica's 5 værdier

Respekt for andre
    Sørg for at udvise respekt for andre. Husk at det skrevne ord nemt kan misforstås og vi derfor tilstræber at kommunikerer med omtanke. Vi respekterer at andre kan være uenige og at de har deres ret til at have andre holdninger. Vi spiller ikke med det formål at ødelægge spillet for nogen og behandler derfor alle med respekt.

Ærlighed
    Vi opfører os ærligt og med troværdighed overfor andre spillere. Vi overholder de aftaler vi laver og de løfter vi giver. Vi forsøger ikke at snyde eller udnytte andre spillere.

Loyalitet
    Vi er loyale overfor vores guild og vores guildmates. Vi hjælper og støtter hinanden så godt vi kan. Opstår der et problem mellem guildmembers løser vi det internt, med respekt for hinanden.

Udvikling
    I SD vil vi være den bedste guild for vores medlemmer, og det inkluderer at du er med til at gøre guilden bedre at være i.
    Vi skal ikke være den stærkeste guild i PVP eller Raiding, men den stærkeste i sammenhold og ånd - SD Ånden.

Engagement i SD
    Vi skal alle være delagtige i SDs trivsel, det værende via forum, ingame eller sociale arrangementer.
    Vis dit engagement ved at være aktiv, deltage konstruktivt og tage ansvar.

Ovenstående er læst og forstået. mvh. Søren Snoer Brandt

Skema

• Er du over 18 år: yes 34år
    • Discord Navn: Conmac#1784
    • Hvilket spil spiller du: WOW, Apex, CSGO, TFT,
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Firemaw Wow classic
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Spillede for jer tilbage i 2009
    • Kender du nogen i Semper Danica: Saxe
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: ja
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg er bleven tyndhåret, jeg har fået mave og jeg mindes at koden for invite til SD var "Jeopartysucks" det passer selv sagt ikke, Jeo er gud )
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg er 34 år og har spille wow on/off siden classic. Jeg bor i Nyborg og har ingen slave pisker i hjemmet. Jeg er aktiv CS-go spiller ved siden af.

Her er lige min gamle Ansøgning

--

RL Navn : Søren Snoer Brandt

Alder : 25

By : Nyborg

Class : Druid

Spec : Resto / Boomkin

Raid Erfaring: OS 10/25 VoA 10/25 EoE 10/25 Naxx 10/25 Ulduar 10/25~Freya

Startede med wow : WoW Classic

/Played LVL 80 "Druid" : 1 day

Alts : 80 Paladin "whitethunder" & 80 Warlock "Kalondo" @ Alliance Ragnaros

Conmac: http://eu.wowarmory.com/character-sh...crest&n=Conmac
    Whitethunder : http://eu.wowarmory.com/character-sh...n=Whitethunder
    Kalondo : http://eu.wowarmory.com/character-sh...aros&n=Kalondo

Du vil Apply som ? : Social med henblik på at blive Raider. Når mit gear er til det.

Hvorfor Semper Danica ? : Den bedste tid jeg har haft som WoW spiller var helt klart den tid hvor jeg spillede i en dansk Guild ved navn "awoved Crusaders" Tilbage i WoW classic tiden.. Jeg savner det sammenhold og Det gode kommunikations neavu der er ved at spille med spillere af samme nationalitet.. Derfor valgte jeg at lvl´e en druid på dette realm. Har et par venner som varmt anbefalede denne guild.

Personlig Info : Jeg heder som sagt søren. Og arbejder i en kiosk i føtex nyborg. Jeg har egen lejlighed og ingen kæreste.. Så er der ingen til at brokke sig over min online tid. !

Håber at høre fra jer snarest.

Mvh. Conmac

Rarl er sexy !

Last edited by Conmac; 20-08-2019 at 22:44.

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

Hej Conmac/Søren! Velkommen tilbage, ja du blev jo inaktiv midt i de gamle wow exp.. ligesom mig selv.. Men fedt at se du søger tilbage nu classic er på trapperne! HYPEE!

Kan kun anbefale Conmac - Super hjælpsom og hyggelig gut!

Held og lykke med genansøgningen, tænker en fra SD rekutering kigger forbi indenlænge!

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Hej Søren velkommen tilbage.

Der er jo ingen ko på isen med din ansøgning. Jeg er dog gået i seng, så du må lige vente til imorgen med at få den officielle trial besked.

Glæder mig til at hygge sammen i classic.
    Sov godt og tak for din fine ansøgning.

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

Quote Originally Posted by Xean View Post
    Hej Søren velkommen tilbage.

Der er jo ingen ko på isen med din ansøgning. Jeg er dog gået i seng, så du må lige vente til imorgen med at få den officielle trial besked.

Glæder mig til at hygge sammen i classic.
    Sov godt og tak for din fine ansøgning.
    Har sagt han helst skal spille paladin :-D

Quote Originally Posted by Saxe View Post
    Har sagt han helst skal spille paladin :-D
    ALT FOR MANGE PALADINS Gå væææææk!

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Quote Originally Posted by Xean View Post
    Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Jeg takker og ser frem til, at komme igang med wow classic. I følgeskab med de garvede gutter og gut inder, fra SD

Officer Forum Warden

Godkendt som medlem