Results 1 to 5 of 5

Thread: Hasselnoed (Classic) Xean 15-11-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Hasselnoed (Classic) Xean 15-11-2019

• Er du over 18 år: Jeg er 27 år
    • Discord Navn: Hasselnoed#0029
    • Hvilket spil spiller du: Pt Arkham City igen igen mens jeg utålmodigt venter på wow classic
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg har kigget rundt på forskellige forums for at finde en guild til classic wow, stødte så på SD som jeg godt kunne huske fra vanilla af hvor jeg dog var alliance. Synes det virker som et godt community og som om her er nogle mål og ideer der matcher mine!
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Så guilden tilbage i vanilla og så igen fornyligt på reddit r/klassiskwow
    • Kender du nogen i Semper Danica: ikke endnu :)
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Det har jeg, de gir rigtig god mening!
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: pt bosat i Dhaka i Bangladesh, har været på roskilde festival 13 år i streg og jeg var en kæmpe noob da jeg spillede vanilla tilbage i 2005-2006.
    • Fortæl noget om dig selv: Er i praktik hos Røde Kors i Bangladesh, når jeg ikke er det er jeg bosat i København. Jeg studerer en kandidat på Lund universitet i Sverige der handler om katastrofer og klimaforandringer og så arbejder jeg deltid i en biograf. Jeg har spillet alle wow expansions, nogle længere end andre, og lige nu glæder jeg mig helt vildt til at prøve kræfter med wow classic! Ved ikke om der er meget mere at sige andet end at jeg håber i ville lukke mig ind da en kæmpe del af wow jo er et godt community!
    • Venlig hilsen Daniel

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

Velkommen til :-) fin ansøgning! Og spændende bosat by!

Hvad class tænker du at spille til release?

Tænker en fra SD reskuttering kigger forbi din ansøgning inden længe. Håber vi ses ingame!

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Hey Hassel velkommen til. Fin ansøgnin
    Vi ses ingame

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

SD Trial "Hi, my name is _____"

Tak for hurtigt accept! Glæder mig til at mødes med jer alle ingame. Jeg spiller Gnome Mage forresten.

Bare lige fyi står der under instruktions linket at serveren stadig er Shazz, men jeg ikke tar meget fejl er vi flyttet til Firemaw?

Forum Warden Lingmao's Avatar

Godt spottet Hasselnoed

Edit:
    Velkommen på forum, held og lykke med ansøgningen
    Last edited by Lingmao; 22-08-2019 at 14:03.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths