Results 1 to 6 of 6

Thread: Borahk (Classic) Melanai 22/11-2019

SD Medlem Forum Egg Borahk's Avatar

Default Borahk (Classic) Melanai 22/11-2019

Er du over 18 år: Jep jeg er 28 - 29 om 2 uger.
    Discord Navn: Borahk#9676
    Hvilket spil spiller du: Pt. genspiller jeg The Witcher 3, samt racer rundt i crash team racing nitro fueled imens jeg venter i spænding på Classic launch.
    Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Ud fra de danske communites jeg har kigget på, virker SD til at have nogle gode kærneværdier og et fedt sammenhold. Faldt over jer på r/klassiskwow, og genkendte så også guild navnet fra vanilla.
    Hvor har du hørt om Semper Danica: Ret sikker på at i gankede mig et par gange tilbage i vanilla, da i var Horde og jeg på Alliance. No hard feelings!
    Kender du nogen i Semper Danica: Kun én som i netop har accepteret som trial, Hasselnoed (som også er min roommate, når han ikke bor i Bangladesh)
    Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Det har jeg, og forstår og respekterer dem fuldt ud.
    Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Troede tailoring var den BEDSTE proffesion til en Paladin i vanilla, fik kappet spidsen af min pegefinger af da jeg var baby og fik en gang skubbet en dør i hovedet af Bubber.
    Fortæl noget om dig selv: Arbejder som support og sales manager hos en e-bogs og lydbogs streamingtjeneste, og læser selv kun fysiske bøger. Bor i københavn med Hasselnoed. Har spillet samtlige WoW expansions (nogle mere end andre), og mainet paladin i alle på nær Cata og MoP. Har gennem tiden mainet som holy, ret og protection pala, og har i sinde at genskabe min originale character fra Vanilla når Classic launcher - Dwarf Paladin! Tror ikke jeg har set mere frem til et spil launch end classic, så håber jeg kan være med til at dele denne fede oplevelse, med et dejligt hold som jer, da venskaber og sammenspil er en grundpæl for hele classic oplevelsen.

De bedste hilsner Lasse

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hej og velkommen hertil

Rigtig fin ansøgning, du har fået smækket sammen til os

God fornøjelse herinde!

Btw, det er ikke alle der kan prale med det her:

Quote Originally Posted by Borahk View Post
    fik en gang skubbet en dør i hovedet af Bubber
    jeg ELSKER det! haha
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Rigtig fin ansøgning! Held og lykke med den! Håber vi ses ingame!

PS. Dejligt med flere paladins! Dem kan vi altid bruge! :-D @Xean eller en anden officer kigger nok snart forbi din ansøgning og skriver :-)

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

SD Medlem Forum Egg Borahk's Avatar

Tusind tak for invite, og den varme velkomst!

Officer Forum Warden

Godkendt som member