• Er du over 18 år:
    Ja, jeg er 23.
  • Discord navn:
    Fuller#0169
  • Hvilket spil spiller du:
    LoL, PUBG, WoW (men venter egentlig bare på Classic)
  • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
    Har set frem til Classic i noget tid nu, og i min søgen efter hvilken server jeg skulle spille på faldt jeg over en reddit tråd med danske guilds. Jeg joinede Semper Danicas discord egentlig bare for at få en føling over hvordan og hvorledes ift. servervalg, men synes folk derinde var venlige og hjælpsomme. Guild beskrivelsen passer også perfekt "casual & semi-hardcore raiding (skulle det ønskes)", og det er fedt at det er 18+ .
  • Hvor har du hørt om Semper Danica:
    Reddit /r/klassiskwow
  • Kender du nogen i Semper Danica:
    Jeg kender ikke som sådan nogen, men Gadrielz har været rigtig hjælpsom på Discord da der var alt palavren med servervalg.
  • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitetsregler:
    Ja
  • Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    Bandt min kammerat fast til en sækkevogn på roskilde festival, efterlod ham, og så ham først dagen efter (han havde haft en god oplevelse ), har en meget sort humor, har engang været med til at lave en løvsuger om til en bong
  • Fortæl noget om dig selv:
    Jeg hedder Simon og kommer fra Roskilde, til dagligt arbejder jeg i et videns- og medie hus som netværkschef. I min fritid gamer jeg lidt PUBG og LoL, men for at være helt ærlig så er jeg bare i dvale indtil Classic kommer ud lige pt.
    Classic er altid fedest med en guild, så jeg håber da jeg er velkommen her