Results 1 to 8 of 8

Thread: Foxrion (Classic) Xean 15-11-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Foxrion (Classic) Xean 15-11-2019

• Er du over 18 år:
      Bestemt, 33
    • Discord Navn:
      Foxrion#7102
    • Hvilket spil spiller du:
      Pt Spiller jeg intet fast, og ej gamet "rigtigt" i en længere periode grundet nyt job og manglende interesse.
      Jeg har tidligere spillet Dark Age of Camelot, Warhammer Online, samt World of Warcraft (Superbia)(Vanilla til og med Cataclysm)
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
      Da jeg ikke har spillet fast i en længere periode, er min tidligere klike/guild 90% skiftet ud, valgt PVE realm samt Horde, SÅ søger Konen og Jeg nye græsgange da hun gerne vil forsøge mig PC gaming med mig hvor hun mere førhen har spillet PS4 (ESO samt Skyrim)
      Vi er ser rigtig positivt på de kerneværdier der bliver fremhævet som værende noget vi kan forligne os med, ydermere så konen på Discord der var en #Madbanditten chat og var helt oppe at ringe da hun selv er LCHF´r som hun forsøger at få mig på
    • Hvor har du hørt om Semper Danica:
      Ved gennemgang af Danske guilds der skal spille Classic WoW alliance via Discord WoW Classic Danmark
    • Kender du nogen i Semper Danica:
      Ikke endnu
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:
      De er grunden til valget om at ansøge her
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
      Det er alligevel et af de svære spørgsmål, blev nød til at høre Kæresten ad: 1. Far Jokes, 2. Altid god for en kommentar, 3. Klam på den gode måde????
    • Fortæl noget om dig selv:
      Til daglig arbejder jeg søværnet som jeg har gjort igennem 14 år, hvilket også vil betyde der vil være perioder hvor jeg ikke ville kunne være online mm.
      Jeg er PT også under uddannelse, men hvornår er man ikke det igennem livet.
      Jeg bor PT i Slagelse med min kæreste som har vist interesse i WoW og skal prøve Classic sammen mig når hun har tiden til det, hvor jeg vil være mere aktiv.
      Jeg har i alle mine spil gennem altid været Healer/Cleric/Druid/Seer dvs support pånær Wow Hvor jeg spillede Paladin Tank/Ret, da Holy Pala er det eneste i Classic vil det være vejen frem for mig.

Jeg ser frem til at høre jeres tilbagemelding, og på i fremtiden en masse god gaming mv.
    • Mvh
    Last edited by Foxrion; 25-08-2019 at 19:04. Reason: Stavefejl

Forum Warden Lingmao's Avatar

Hej Foxrion. velkommen på forummet.
    der er en del fra søværnet herinde arbejder selv i oplog frederikshavn, efter en del år på støtteskibene + olfi for 12 år siden
    anyways. held og lykke med ansøgningen,
    Last edited by Lingmao; 25-08-2019 at 19:24.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Så er det skam muligt vi har sejlet sammen ^^ Jeg stoppede på olfi lige efter SNMG1 rundt om afrika, hvorefter jeg selv sejlede støtteskib

Quote Originally Posted by Foxrion View Post
    Så er det skam muligt vi har sejlet sammen ^^ Jeg stoppede på olfi lige efter SNMG1 rundt om afrika, hvorefter jeg selv sejlede støtteskib
    hehe. ja der var jeg også.

fik lavet lidt ballade i syd afrika, nogle kaldte det cape town smack down da jeg lige tog 2 lokale ud af spillet da de prøvede at overfalde mig
    , jeg fik navnet gårdmand på turen
    Last edited by Lingmao; 25-08-2019 at 19:58.

Gårdmanden, ak ja, ankom Rota? Men ja det husker jeg, på vej fra byen erindrer jeg - Emil fra dækket her ^^ nu som EK´r
    Last edited by Foxrion; 01-09-2019 at 5:58.

ahh. emil drengen

husker dig godt, spillede druide i tbc 3xh har også spillet i SD i et stykke tid, og jeg mener du nåede at møde agv som hedder @AnthonGerb

anyways. hvis jeg var medlem havde du fået en , men jeg er bare en filthy bystander der håber det bedste for guilden.
    lidt OT, men igen held og lykke med ansøgningen

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    men jeg er bare en filthy bystander

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync