Results 1 to 6 of 6

Thread: Hydroxy (classic) Xean 15-11-2019

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Default Hydroxy (classic) Xean 15-11-2019

• Er du over 18 år: Ja, 23
    • Discord Navn: Mejer96 #6991
    • Hvilket spil spiller du: WoW Classic, CS:GO, LOL, PUBG
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Fordi jeg er på udkig efter en god dansk guild jeg i den senere forløb kan raide med i WoW Classic. Og har kun høre gode ting om jeres Guild
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Fra min kammi Joel "JEW"
    • Kender du nogen i Semper Danica: Kun Joel "JEW" som er på trial
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja, og de er fremragende og præcis det jeg selv ønsker fra en guild.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg tager meget snus, har et lettere misbrug af grøn Monster og det er mig der laver din yndlings flødehavarti, ja nemlig den i den røde folie den du putter i din tåååååååst.
    • Fortæl noget om dig selv: Mit navn er Jeppe. Jeg er 23 år gammel. Jeg har fast arbejde om natten ved Arla. Jeg har ikke spillet wow i lang tid jeg startede med wow i slutningen af vanilla og stoppede så da Mist of pandaria kom ud da jeg mistede interressen, men jeg glæder mig umenneskeligt meget til at komme igang med det igen.

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Velkommen til, lidt kort ansøgning men der er jo det der skal være - Hvad regner du med at ville spille til release?

Der kommer nok en fra rekrutterings afdelingen og skriver inden længe!

Guest Forum Convert

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Vil maine Human warlock, ked af den korte ansøgning

Mange tak, og super fin video

Officer Forum Warden

Godkendt som member