Results 1 to 6 of 6

Thread: MoLiThAs WoW Classic Melanai 1-12-2019

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Default MoLiThAs WoW Classic Melanai 1-12-2019

• Er du over 18 år: Ja jeg har rundet de 40.
    • Discord Navn: Rostgaard
    • Hvilket spil spiller du: WoW Retail, WoW Classic, Division, Fallout Tactics, Civ5, Company of Heroes.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg er træt af guilds hvor det hele handler om at have den rette score i dit eller dat og mentaliteten ofte går på at alt skal klares hurtigere og hurtigere og hvis der laves en fejl så er det helt i orden at svine folk til. Jeg finder SD's ånd til at være meget mere som min egen tilgang til spillet. Vi er et hold eller familie hvor man gør hvad man kan for at hjælpe hinanden. Om det er standard game mechanics, questing, dungeon, raid eller bare at løbe rundt og farme herbs så folk kan få pots til raidet. Det handler om helheden og alle kan altid bidrage med noget.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Gennem Taniis
    • Kender du nogen i Semper Danica: Ja. Har kendt Taniis siden vi kunne gå og forventer at gøre det til vi ikke kan gå mere.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Yes. En af grundene til Jeg skriver denne ansøgning
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg er ofte faldet i søvn mens jeg spiller computer. Havde en hamster der hed Speedy men sjældent bevægede sig særlig hurtigt. Jeg spiser ikke for at overleve - Jeg lever for at spise.
    • Fortæl noget om dig selv: Mand på 40 med kone og 2 børn. Har spillet hardcore med 14-16 timers gaming om dagen tilbage i vanilla og tbc tiden. Nu er jeg mere i den anden ende af skalaen hvor det handler om at balancere familieliv, arbejde, huslige opgaver og gaming.

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Velkommen til, fin ansøgning - Hvad regner du med at ville spille til release?

Der kommer nok en fra rekrutterings afdelingen og skriver inden længe!

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Mange tak. Har reserveret en human warlock. Har jeg spillet i vanilla før.
    Men kommer til at have mere end en toon da jeg godt kan lide at have flere professions dækket ind.

Tak for trial.

Er sikker på vi nok skal komme til at have det sjovt.
    Ser lige videoen efter job.

Hvis folk har noget specifikt de vil vide er de også mere end velkomne til at spørge.

Officer Forum Warden

Godkendt som medlem