Results 1 to 5 of 5

Thread: Bøllemus (Classic) - Melanai 1-12-2019

Default Bøllemus (Classic) - Melanai 1-12-2019

• Er du over 18 år: Jeg er 26 år.
    • Discord Navn: Norbesen #8115
    • Hvilket spil spiller du: Jeg spiller stort set kun WoW i lige øjeblikket. Jeg har spillet mange spil de sidste mange år, men WoW får altid halet mig ind igen
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg er indstillet på at investere en del tid i Classic, og søger derfor nogle hyggelige og sociale rammer der tilføjer den, for mig, afgørende dimension i WoW. En dansk guild med historie og sammenhold virker enormt tiltalende
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Jeg hoppede lidt rundt i subreddits og faldt over det danske subreddit for Classic
    • Kender du nogen i Semper Danica: Ikke nogen endnu, men det håber jeg der snarrest bliver lavet om på!
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Det har jeg, og de bekræftede blot min interesse.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg er en humørbombe uden lige, har jeg ladet mig høre. Jeg har ved et uheld banket mig selv lige midt i ansigtet med min lægtehammer som tømrerlærling. Jeg kan ikke sætte en lampe op uden at få.. chokerende meget stød.
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg er en 26 år ung kommende universitetsstuderende og deltids wow-junkie. Jeg bor sammen med min kæreste i en lille lejlighed i det nordjyske. Hvis tiden skal gå med andet end bøger og WoW, så bruger jeg gerne min tid i de tidlige morgener på jagt i vores smukke natur.

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

Velkommen til, fin ansøgning - Hvad regner du med at ville spille til release?

Der kommer nok en fra rekrutterings afdelingen og skriver inden længe!

Jeg nåede lige at få min human warlock i lvl 4 før jeg blev smidt af severen :'D

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Officer Forum Warden

Godkendt som member