Results 1 to 5 of 5

Thread: Khelis (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Khelis (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

- Er du over 18 år?

Ja, jeg er 22 år.

- Discord navn?

Mit Discord navn er Kehlis#0956

- Hvilket spil spiller du?

Jeg spiller (Endelig) World of Warcraft Classic!

- Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica?

Jeg vil gerne være medlem af Semper Danica af flere årsager. En af de primære værende at min far var medlem i TBC og WotLK, og at jeg af denne årsag også nogle gange spillede med jer. Det var absolut fantastiske mennesker der valgte at gå sammen om at danne en unik spiloplevelse. Om det var for at hjælpe hinanden, have det sjovt eller raide var der aldrig en sur mine. Dette vil jeg enormt gerne være en del af nu hvor jeg er gammel nok, og er begyndt at spille WoW igen. Udover dette vil jeg gerne være en del af et aktivt wow community, da jeg ikke længere har så mange venner der spiller wow (Og dem som gør spiller horde på andre servere).

- Hvor har du hørt om Semper Danica?

Det har jeg igennem familie og jeres generelle reputation da jeg dengang spillede.
    - Kender du nogle i Semper Danica?

Det er svært at sige. Jeg tror umiddelbart ikke jeg kender nogle som stadig spiller.

- Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitetregler?

Ja, det har jeg.

- Fortæl 3 sjove ting om dig selv

Jeg er både soon to be jæger, vil gerne tage duelighedsbevis til sejlbåde og kan godt lide vildmarksture.
    Jeg elsker snuskede grillbarburgere modsat alle de fine brioche bolle burgere med syltede alt muligt.
    Jeg vil gerne være revisor, men skal bruge ekstra tid til hovedregning.

- Fortæl noget om dig selv

Jeg er en gut på 22 år der læser en professionsbachelor i finans. Jeg håber at kunne komme til at raide, både med tid og skills da jeg aldrig har været super seriøst på det punkt. Udover dette har jeg ikke en kort lunte, nyder at hjælpe og sætter en dyd i en pæn tone.

Officer Forum Warden

Må jeg spørge hvem din far er? =)

SD Trial "Hi, my name is _____"

Han gik under Maxlynmage

Officer Forum Warden

Quote Originally Posted by Khelis View Post
    Han gik under Maxlynmage
    Navnet lyder bekendt =)

Officer Forum Warden

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet