Results 1 to 3 of 3

Thread: Hyndla (Classic) Xean 1-12-2019

Default Hyndla (Classic) Xean 1-12-2019

Er du over 18 år:Jeps, jeg er 29.

Discord Navn:
    Alkoholger#7092

Hvilket spil spiller du:
    WoW Classic.

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
    Har været medlem før tilbage i WoD må det have været (laver også post fra min gamle account). Vil gerne joine endnu engang nu hvor I også har startet en guild i Classic.

Hvor har du hørt om Semper Danica:

Har som sagt været medlem før, så derigennem. Og før det igennem min ven, Panzerbjørn.

Kender du nogen i Semper Danica:
    Ja. Vizzie, som også er med i retail guilden. Der er nok også andre fra dengang jeg var med sidst. Det er dog et par år siden nu.

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:
    Det har jeg i hvert fald.

Fortæl 3 sjove ting om dig selv:

Jeg er en femtedel ejer af en båd der hedder Vildanden.
    Jeg holder med AGF, hvilket til tider er en tragikomisk tilværelse.
    Er engang blevet vækket af en bartender der var ved at lukke, mens jeg sov på toilettet.

Fortæl noget om dig selv:
    Jeg er lige blevet færdiguddannet cand.mag i historie her for godt 2 måneder siden, og nu "nyder" jeg livet på dagpenge, indtil der forhåbentlig kommer et job.
    Jeg startede med at spille WoW tilbage i 2004, men har været igang on and off siden starten af Cata. Jeg er altid klar på at give en hjælpende hånd, det er en ting jeg ved der kan være nødvendigt i Classic.

Jeg håber jeg kan være med endnu engang og hygge med jer!

Guest Forum Convert

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

SD Medlem Forum Warden

Godkendt som medlem