Results 1 to 3 of 3

Thread: Mortimor (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Mortimor (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

Er du over 18 år: Yes er 26

Discord navn: Pidodo#3575

Hvilket spil spiller du: No-lifer primært classic lige nu, men spiller også retail.

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Virker som om i har et helt specielt sammenhold når man læser herinde og på facebook, håber at kunne blive en del af det fællesskab.

Hvor har du hørt om Semper Danica: Igennem Daggor.

Kender du nogen i Semper Danica: Daggor.

Har du læst og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja, og synes det er nogle fantastiske værdier.

Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    Mit liv bestod af at se madseason og punkrat videoer før den 27. nu består det af at se madseason og punkrat videoer og spille wow, good times!
    Da jeg startede med at spille wow tilbage i 2005 forsøgte jeg at joine danmarksmesterskaberne i world of warcraft, men alle ignorede mig når jeg ville joine. Kunne jeg ikke forstå de skrev jo lfm DM.... Ikke den skarbeste kniv i skuffen.
    Nok mere trist end sjovt, men lykkedes mig i går at genstarte min computer da jeg var nr. 300 i køen efter at have ventet 6 timer, der blev røget et par smøger hurtigt efter hinanden.

Fortæl nogen om dig selv: Har spillet wow som mit maingame siden vanilla og regner med at skulle no-life classic, forhåbentligt sammen med jer! Læser til datatekniker i infrastruktur på ZBC, og står til snart at skulle starte i skolepraktik, så bliver god tid til wow.

Wow navn og lvl: Mortimor warlock, lvl 13 lige nu. Tror efterhånden jeg har fundet ud af at besejre queue bossen, så burde gå lidt hurtigere nu.

Håber at høre fra jer, Daggor har kun gode ting at sige om jer.
    Last edited by Mortimor; 29-08-2019 at 9:53.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til Semper Danica!

Rigtig fin ansøgning! Rigtig god fornøjelse herinde, og held og lykke med ansøgningen.

Det varer ikke længe inden rekrutteringsteamet slår et smut forbi dig og hjælper dig videre herfra
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Forum Warden

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet