Results 1 to 3 of 3

Thread: Luther (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

SD Trial Forum Trainee Luther's Avatar

Default Luther (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

Hejsa SD,

• Er du over 18 år: det bliver et klart ja herfra (er 45 )
    • Discord Navn: Crówz
    • Hvilket spil spiller du: Wow Classic
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg har tidligere for mange år siden været medlem af SD (det var tilbage i Mop så vidt jeg erindrer, men har ikke spillet wow siden da) så da jeg er begyndt at spille igen og nyder min rejse i Classic, så lå SD lige for som guild, da jeg husker jer som en god samling mænd og kvinder
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Tidligere medlem
    • Kender du nogen i Semper Danica: På Discord er der en del navne der ringer i hukommelsen.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Yup!
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg er den joviale, tilbagelænnede type så meget endda at jeg har en tendens til at slidde mine stole op så meget at det ikke er uhørt at ryggen knækker og jeg lander på r.. og albuer på gulvet. En seance fruen syntes er gevaldigt morsomt! Så nu venter jeg bare på at min titan stol kommer og forhåbentligt holder den bedre end diverse kontorstole der ikke er bygget af titanium eller lignende
    • Fortæl noget om dig selv: Tjah, jeg er 45 og gift på 11 år, med to store børn en på snart de 17 og en på 22 som er leveringsdygtig med mit først barnebarn som kommer her til December, så jeg kigger ind i en ny rolle af Morfar inden længe. Det bliver ganske hyggeligt, for børn er dejlige og specielt når man kan aflevere dem igen til deres mor og far efter brug . Til dagligt arbejder jeg som manager for en større samling af Service desk og drifts folk i København området, så man kan hurtigt sige at jeg har hænderne fulde til dagligt, så når jeg kommer hjem kobler jeg af med vores hund og ser nogle serier med Fruen samt spiller Classic nu naturligvis (hvilket jeg har glædet mig til siden de annoncerede det på Blizzcon for er det 1½ år siden ??). Af personlighed sætter jeg meget stor pris på et godt miljø iblandt en masse mennesker der sætter pris på spøjs og spag og som er seriøse når det er påkrævet. Af type er jeg den loyale af slagsen på samme måde som en hundehvalp!

Officer Forum Warden

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

SD Trial Forum Trainee Luther's Avatar

Jo tak. Jeg kom ind i fredags, og det er præcist lige så hyggeligt som jeg havde håbet! Masser af sludren i Gchat og assistance på kryds og tværs, kort sagt SD når det er bedst.