Results 1 to 5 of 5

Thread: Shorts (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Shorts (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

• Er du over 18 år:

Ja, jeg er efterhånden en gammel mand på 31

• Discord Navn:

ndlshorts

• Hvilket spil spiller du:

Jeg spiller selvfølgelig WoW Classic, men i perioder også andre spil. For nyligt kan nævnes; Warframe, Star Citizen, Forza Horizon 4, Apex og en masse andet.
    I fremtiden har jeg kig på det nye Call of Duty: Modern Warfare og Cyberpunk 2077.

• Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:

Jeg savner sammenholdet der er ved at være i en guild. Jeg har ikke spillet WoW og ikke været i guild i et par år nu og jeg savner det. Desuden er WoW bare ikke det samme, når man spiller alene.
    Jeg har hørt godt om jer fra Sch og så kender jeg navnet Semper Danica fra "gammel tid", hvor jeg har spillet WoW Alliance på Ravencrest.

• Hvor har du hørt om Semper Danica:

Hovedsageligt gennem Sch, men har kendt til navnet i mange år.

• Kender du nogen i Semper Danica:

Ja, Sch

• Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:

Yep, det har jeg og det lyder jo fornuftigt.

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv:

Jeg kan godt have grov humor i det rigtige selskab.
    Jeg er en stor mand, men kan godt være en tøs i nogen situationer.
    Har en god portion selvironi og bliver ikke nemt fornærmet.
    - Ved ikke lige om det er sjove ting, men synes det er svært at komme på noget sjovt, på kommando

• Fortæl noget om dig selv:

Jeg er uddannet og arbejder som IT-supporter og jeg går også op i PC hardware og den slags i min fritid.
    Ellers er jeg også stor nørd indenfor biler, som også er et emne jeg nyder at snakke om. Jeg elsker også at nørde film og serier, så her er også altid et godt samtale emne.
    Jeg bor for mig selv i Odense.

SD Medlem Forum Neophyte

Hej Shorts

Jeg ser frem til at du bliver lukket ind.

Vi har haft mange gode Vanilla stunder sammen. Blandt andet at nakke horde scum (Semper Danica, Public Enemies, SUN for blot at nævne nogle stykker).

Officer Forum Warden

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

SD Trial "Hi, my name is _____"

Tak for invitationen Håber bare at jeg snart får mulighed for at komme ind på serveren. Jeg har haft lidt problemer med Blue Screen, når jeg står i kø. Noget jeg vil prøve om jeg kan fixe hurtigst muligt. Vi ses derinde

SD Medlem Forum Neophyte

Ellers så post problemet på et at vores interne fora. Der er så mange kloge it eksperter i guilden