Results 1 to 5 of 5

Thread: WoW Classic. Lucah, Druid - Shakazu 1/12-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default WoW Classic. Lucah, Druid - Shakazu 1/12-2019

Jeg hedder Andreas.
    Fylder snart 32 Arbejder som friskolelærer på fyn. Jeg har spillet WoW lidton/off siden 2004 og skal naturligvis være med på Classic. Jegkender Sch, som jeg dels spillede med back then og dels hænger udmed irl. Han introducerede mig til Semper Danica.
    De sidste par århar jeg fulgt med i WoW yderst casual og på egen hånd, så iClassic vil jeg gerne være sammen med nogen om det - og jeres guildlyder som et rart sted at gøre det. Jeg må nok kategorisere migselv om ”casual” - det håber jeg, der er plads til. Det kunnevære rigtig sjovt at genopleve MC igen på sigt dog.
    Jeg har læstog er inforstået med jeres regler og værdier og glæder mig tilforhåbentligt at blive del af et sundt internet community
    Jeg spiller Druid (resto på sigt).Navn Lucah. Herb/Alc/cooking.
    Discordnavn: Loca1516

Ud over WoW spiller jeg somme tiderHots.
    Når jeg ikke er på battlenet, samler+maler+spiller jegWarhammer AoS – så hvis nogen omkring Odense vil rykke med dukker,er jeg game.
    Jeg dyrker noget styrketræning... løber nogle ture.Ser min kæreste engang imellem.

Jeg glæder mig til at hørefra jer.

On/off er nok en underdrivelse de første 4 år

SD Medlem Forum Neophyte

Fun fact: Lucah springer leg-day over af og til. Men har nogle meget flotte overarme
    @Shakazu og dig kan helt sikkert få en god snak omkring brugen af pasta og lyst kød i ethvert måltid

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Springer leg-day over!? Blasfemisk!

Du har godt nok ikke udfyldt vores skema som ellers er et krav, men alt hvad du skriver er jo præcis det samme som vi spørger efter, så det synes jeg faktisk er et kæmpe plus.

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Tusind tak
    Jeg håber, jeg når at kæmpe mig igennem lidt kø i morgen eftermiddag!
    Ses på battlenet