Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50

Thread: wOOOOt genansøger til SD (WOW Classic) Melanai 1-12-2019

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Default wOOOOt genansøger til SD (WOW Classic) Melanai 1-12-2019

Hej SD

Om ca. 1½ måned fra nu, ville det være 4 år siden jeg forlod SD.
    Jeg har ofte overvejet hvad der skulle til for at jeg ville smide en genansøgning, og jeg kan kun sige at WOW Classic tog lige røven på mig
    Jeg skulle jo ikke spille WOW igen, prøvede et lille comeback for et par år siden, som bare ikke sagde mig en skid.
    Men i går, hvor jeg ikke havde nogle planer, så blev jeg alligevel lidt nysgerrig, og tænke, ok - det skader jo ikke at installere og bare lige prøve.
    4 timers kø senere zzzzzz - kom jeg ind, og fik et skud dopamin til hjernen i ren og skær nostalgi hygge. Velkommen hjem føltes det som.

Og jeg har bare mega meget lyst til at spille videre, levele op, køre dungeons, og komme på de gamle 40 mands raids igen.
    Har startet en lille lvl 10 dwarf hunter på Firemaw, og blev igen total nostalgisk, da jeg så et par stykker løbe rundt med SD tagget over hovedet <3

Om det holder i længden ved jeg ikke, men når jeg spontant hopper på WOW Classic vognen, så besluttede jeg lige så spontant at søge tilbage til SD.
    For hvis jeg skal spille et MMO igen, så er der kun 1 guild for mig! Så hvordan genansøger den gamle wOOOOt til SD? - Well, en WOT er vel påkrævet lol.

Men lad mig tage udgangspunkt i det som I kræver af ansøgere i dag. - Skema

Er du over 18 år: Oh hell yeah, 2½ gange over.

Discord Navn: wOOOOt#3662

Hvilket spil spiller du: WOW Classic, og derudover pt. PUBG, XCOM2 og div VR titler.

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Der er kun 1 MMO guild for mig! Her hvor jeg startede min MMO karriere i 2002.

Hvor har du hørt om Semper Danica: En del af mine venner og bekendte snakker ofte om guilden

Kender du nogen i Semper Danica: Ja, der er et par stykker tilbage - oldies but goodies.

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Jeps, jeg var selv med til at indføre dem

Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Det er jo svært, og bliver mega hurtigt lidt plat men fuck det:
    1 - Mine gener gør at jeg kan krølle min tunge på en mærkelig måde kun yderst få kan.. Da jeg var 18 tænkte jeg "fed score-trick" (not so much!)
    2 - Tirsdag sidste uge slog jeg højre storetå mod et bordben. Neglen stod så i 45 grader op, så den måtte jeg rive resten af vejen af. Det var mega skægt! (not! men go lille story)
    3 - Jeg har sort, sarkastisk humor! Se #2. - Griner af Dad-Jokes, og ja, når jeg bliver fuld, så kan der godt gå fest-telts-onkel-stiv-i-hjørnet-der-fortæller-vittigheder- i den!

Fortæl noget om dig selv:
    I 2002, hvor jeg lige havde prøvet DAOC, opdagede jeg at der ville komme et Star Wars MMO.
    Begejstret for denne nye genre, men total noob til forum-ting, gik jeg på nettet og fandt et forum der handlede om SWG Star Wars Galaxies.
    Så skulle man lave en profil?? det der var ca. min første kontakt med et forum, så brugernavn? wOOt var det første der poppede op, og wOOOOt var det første som ikke var taget...
    Og så postede jeg om andre danskere skulle spille SW MMO?..
    Og det førte til SD siden 2002, hvor jeg har spillet Daoc, SWG, AoC, SWTOR, Aion, GW1, GW2 og ESO + noget jeg sikkert glemmer

At lede SD i så mange år, og den udvikling vi havde som community var jo en fantastisk oplevelse, med masser af spændende udfordringer, masser af gode, men også et par dårlige. Sådan er ledelse!
    Men det var en tid, som jeg altid vil elske, fordi det gav mig så meget i form af sjove gamer oplevelser, og gode venskaber og et anderledes socialt netværk.
    Jeg har arbejdet med salg og marketing i mange år, og sidder i dag hos et digitalt bureau, der udvikler websites på Umbraco og Sitecore. Primært booker jeg møder med kunderne, og det går skide godt

Og der hvor mange af de gamle herinde har fået kone og børn, der sagde jeg nej tak, og fylder i stedet mit liv med venner, arbejde, gaming, VR og Dungeons & Dragons.
    D&D spiller jeg pt. 3 aftener om ugen, og er DM for 2 hold, som total har erstattet min tendens til at poste meget på div. fora. Nu går skrivelysten til eventyr
    Så ligesom så mange af jer andre, så har jeg ikke længere samme tid til WOW eller SD for den sags skyld.
    Men jeg vil gerne tilbage som casual gamer, for at have SD som hjemmebase, og en ingame guildchat, og et Guild tag over hovedet som jeg er stolt af at kalde mit!
    Dog hvis WOW holder til endgame, så bliver jeg nok ambitiøs raider og PVP'er!

Jeg ved godt at SD har ændret sig, og livet på forum aldrig bliver som i gamle dage. Det ville jeg nok ikke have accepteret for 4 år siden
    Men jeg har selv adopteret og blevet aktiv bruger på Discord, som jeg selv bruger til "forum" for mine D&D grupper. Jeg overgiver mig til "tidens trend", og er med på vognen.
    Og jeg ved at SD sidder med en god ledelse - Shakazu har rent faktisk læst hele min historik inde i rådet, så respekt for det!

Nu er min genansøgning her "spontan", på den måde, at jeg i lørdags ikke havde tænkt tanken om SD og WOW.
    Men det har altid været klart for mig, at hvis jeg vil spille et MMO, som SD spiller, så vil jeg søge tilbage.

Jeg håber at SD vil have mig tilbage.

Krammer fra ham den gamle
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Howdy Wooot

Rigtig fin ansøgning.

Velkommen tilbage til SD. Det varer ikke længe inden rekrutteringen slår et smut forbi din ansøgning.

God fornøjelse herinde, og held og lykke med ansøgningen!
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Quote Originally Posted by Pilinias View Post
    Howdy Wooot

Rigtig fin ansøgning.

Velkommen tilbage til SD. Det varer ikke længe inden rekrutteringen slår et smut forbi din ansøgning.

God fornøjelse herinde, og held og lykke med ansøgningen!
    1000 tak
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Quote Originally Posted by Melanai View Post

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet
    Awesome, tak Melanai!

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Ahhhhhh skal du ikke have en "WE told you so!" Bedre sent end aldrig

Velkommen tilbage i folden.
    Så er der dømt wall of text igen i det interne

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    Ahhhhhh skal du ikke have en "WE told you so!" Bedre sent end aldrig

Velkommen tilbage i folden.
    Så er der dømt wall of text igen i det interne
    Vi skal heller ikke glemme mængden af poll's
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

Forum Knight Stormlord's Avatar

Nu er jeg jo ikke medlem mere, og tør ikke kaste mig ind i WoW universet igen. Er bange for at jeg forsvinder derind, og alt for meget tid bliver brugt derpå. MEN! Selvom min stemme ikke tæller, så kan jeg kun anbefale Jesper som medlem. Magen til entusiasme og energi skal man lede længe efter. Og så er han egentlig også meget flink og hyggelig

pøj pøj Jesper

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Jeg tænker vi bør have en poll...bare i den gode anledning.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by ZanZan View Post
    Jeg tænker vi bør have en poll...bare i den gode anledning.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    Nu er jeg jo ikke medlem mere, og tør ikke kaste mig ind i WoW universet igen. Er bange for at jeg forsvinder derind, og alt for meget tid bliver brugt derpå. MEN! Selvom min stemme ikke tæller, så kan jeg kun anbefale Jesper som medlem. Magen til entusiasme og energi skal man lede længe efter. Og så er han egentlig også meget flink og hyggelig

pøj pøj Jesper
    Aww <3 tak
    Men du ved jo at du bliver nødt til at prøve!... Bare lidt! (sagde jeg også i går)

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Selvfølgelig skal den gamle tilbage igen #ToldYouSo

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

åhhh @wOOOOt Du er en sukkerknald i min øregang Dejligt at høre du gerne vil game med os igen WB gamle

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Yep selv en ansøgning er med Wall of text velkommen tilbage :-)€
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Forum Recruit

Held og lykke med din ansøgning ;-)
    By
    MaDwEeSeR

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Velkommen tilbage Jesper. Dejligt at se dig tilbage, og jeg håber, at Wow Classic kan holde din interesse i lang tid. Jeg er også blevet suget lige tilbage til for 15 år siden, så jeg dejligt at se en genansøgning! :-)
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Selvfølgelig ansøger du med en Wall of text velkommen tilbage

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Selvfølgelig ansøger du med en Wall of text velkommen tilbage
    Det var jo en no-brainer - blev nødt til at fylde på, for ikke at skuffe

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen tilbage ses i classic

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Store ildsjæl for SD findes ikke end W.

Absolut det største jeg kan give.

velkommen tilbage. Lige før jeg snart hopper ind i classic

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Officer Forum Warden

Havde luret den - dejligt valget faldt på dette.

Glæder mig til at spille med dig igen Jesper =)

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Har startet en lille lvl 10 dwarf hunter på Firemaw
    Dwarf hunters ftw!
    Øff

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Well hell.

IT'S ABOUT FUCKING TIME.

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

WB sku alligevel på tide

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar