Results 1 to 2 of 2

Thread: Moxe (classic) Xean 1-12-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Moxe (classic) Xean 1-12-2019

Jeg er en efterhånden erfaren herre på 37 år som godt kunne tænke sig at finde nogle "brothers in arms" til at genudforske Azeroth med. Jeg startede med at spille WoW helt tilbage ved release i 2004 og spillede frem til The Burning Crusade blev frigivet. Siden da har jeg spillet et utal af MMO's, men har altid savnet den følelse af community som WoW gav mig. Jeg har tidligere været en del af SD inden jeg skiftede til en anden server.

Mine erfaringer med WoW er som sagt gamle. Jeg spillede en Tauren Shaman, hvor jeg både var off-heal og DPS. Jeg har både været med til at cleare MC og Onyxia samt Lord Kazzak og Azuregos. Jeg har ikke haft så meget erfaring med PvP i WoW, men har spillet meget PvP i DAOC, Warhammer: Age of Reckoning, Star Wars: The Old Republic mm.

Jeg har ikke nogen præferencer i forhold til rolle jeg skal spille. Har tidligere spillet Tank, Healer, DPS (ranged og melee) og Support. Jeg spiller, hvad der er brug for som regel.

• Er du over 18 år: Dobbelt op på den - 37 her
    • Discord Navn: Moxix
    • Hvilket spil spiller du: Kun WoW Classic pt.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Vil gerne finde nogle ligesindede at genopdage WoW med (og denne gang på alliance side, hvilket er et plus)
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Har tidligere været medlem
    • Kender du nogen i Semper Danica: Nej
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    • Er fantastisk til at synge, i følge mig selv - familien er ikke altid enig (bare vent til der er downtime på raids)
    • Lider af MMO-ADHD, min character kan ALDRIG stå stille
    • Har ALT-fobi, har meget svært ved at sprede min kærlighed til mere end character. Håber ikke det spejler sig i det rigtige liv da jeg har en tredje unge på vej
    • Fortæl noget om dig selv: Er som sagt 37 år, bor sammen med mine gravide kæreste og vores to børn på 2 og 5. Arbejder til daglig som folkeskolelærer i en mindre by udenfor Aalborg. ELSKER at se sport - alt sport - ingen diskrimination her - det kører altid i baggrunden.

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync