Results 1 to 5 of 5

Thread: Morcione genansøger til WoW Classic - Lyshea / Hatthealer 02-12-2019

Default Morcione genansøger til WoW Classic - Lyshea / Hatthealer 02-12-2019

Hejsa jeg var medlem tilbage i de gode gamle dage, kunne se på min ansøgning at jeg var 24 år dengang idag er jeg blevet 30 så der er da løbet lidt vand under broen. Som så mange andre mistede jeg interessen med nogle af de nye expansions, jeg prøvede at komme lidt igang igen men det fangede mig bare ikke på samme måde som det gjorde i gamle dage. Men så kom WoW Classic jeg har kun spillet et par timer men jeg føler mig som dengang hvor jeg syntes det var sjovt at logge ind og kæmpe sig gennem lvl's. Jeg ved selvfølgelig ikke om denne følelse vedholder men jeg agter at give den et skud og så kom jeg til at tænke på alle de mennesker jeg spillede med i SD tiden og tænkte, det ville være super fedt at kunne kæmpe sig gennem spillet med alle de gamle og selvfølgelig også alle de nye mennesker og måske på sigt ende med at raide lidt igen.

• Er du over 18 år:

Det må man sige ja til, det var jeg allerede for 12 år siden

• Discord Navn:

Kakaya556

• Hvilket spil spiller du:

Pt spiller jeg kun WoW Classic og lidt tidsfordriv på iPad

• Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:

Jeg vil gerne være medlem fordi jeg synes det er hyggeligt at kunne sidde og snakke med ligesindede mens man spiller sammen.
    Jeg tænker at det vil hjælpe med at holde gejsten i live når man nogle til at hjælpe med dungeons, quests og bare generelt lvl'ing og senere kunne det da være sjovt at lave lidt end game content som i de gode gamle dage
    og ja bare for det hyggelige samvær, har hørt at der skulle være nogle gode fester

• Hvor har du hørt om Semper Danica:

Det var engang for længe siden(i 2013 tror jeg) jeg lavede nogle dungeons med nogle fra SD

• Kender du nogen i Semper Danica:

Kan da huske et par navne fra dengang. Najsen, Harpos, Deadlock, wOOOOt, Lingmao, Dimse og Darwynnia

• Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:

Jeps læst, forstået og helt enig

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv:

1. Jeg ser stadig ret meget Cartoon Network og Boomerang(ved ikke om det er sjovt, men jeg burde vel være vokset fra de kanaler)
    2. Jeg synger med på alt fra Justin Bieber til Pyrus hvis jeg mener kender teksten, dog kun i badet og bilen :P
    3. Jeg er en sucker for dårlige/platte vittigheder

• Fortæl noget om dig selv:

Jeg er som sagt en "ung" mand på 30 år, tog en HTX(matematik/Fysik)i Roskilde , Jeg er postomdeler i Postnord i Køge området, en stor del af min tid går på at træne og hjælpe andre da jeg er fitness og hold instruktør i et lille lokalt forenings fitness center. Når jeg ikke træner og arbejder bruger jeg tid med familie og venner.
    Kopiere lige lidt fra min gamle ansøgning ang. min WoW karriere:
    Jeg har været med i WoW siden vanilla, dog med lidt pauser. I vanilla var jeg ret hardcore, men det gik udover min skolegang og det ledte til min første pause og da jeg kom tilbage efter den blev det aldrig så hardcore igen, har fundet ud af der også findes andre ting i livet end WoW. Men jeg kan tilbyde en glad ung mand der altid er 100% forberedt på det jeg tilmelder mig og mener selv at jeg har rimeligt godt styr på min class. Min første main var Assasin Rogue på Hellscream, da jeg gik på pause havde jeg 7/8 T2 og det var inden AQ åbnede. jeg har ikke helt så meget raid erfaring efter vanilla men har da prøvet noget gruul og magtheridon og hvad der ellers var i tbc og en lille smule naxx og icc.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen tilbage til SD

Rigtig fin ansøgning. Held og lykke med den.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Forum Initiate

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Hatthealer / Rekrutteringsholdet

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Så fandt du frem til det
    Velkommen tilbage

Officer Forum Warden

Godkendt som medlem