Results 1 to 5 of 5

Thread: Strongbolt ansøgning WoW classic / Hatthealer 02-12-2019

Default Strongbolt ansøgning WoW classic / Hatthealer 02-12-2019

Er du over 18 år: Oh yes, runder snart de tre årtier!

Discord Navn: Strongbolt (Er pt. Ernesto El Fumare, men ved at blive skiftet af officer)

Hvilket spil spiller du: WoW Classic ;D Ud over det, Dota 2, alt for meget Dota 2, og så ellers lidt løse shooters, Fortnite, Apex Legends osv.

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Fordi en god social guild er hele grunden til at spille WoW Classic! I al min tidligere WoW tid, åndede og levede jeg for det sociale spil, og har været alt fra officer til raidleader, i de forskellige guilds jeg har været i over tiden.

Jeg startede med WoW Betaen tilbage da jeg gik i folkeskolen, og var totalt bidt af en gal WoW freak, indtil jeg stoppede efter 420 days played, da jeg følte at Wotlk havde nogle tiltag, der tog magien og det sociale ud af spillet. Har prøvet en smule Classic nu, og det er sq bare nice!

Hvor har du hørt om Semper Danica: I var mega populære, dengang jeg spillede, kan ikke helt huske om i var på Horde Ravencrest, hvor jeg spillede Alliance, men har kun hørt SD omtalt positivt!

Kender du nogen i Semper Danica: I hvert fald Borahk, som jeg stort set var i guild sammen med fra Vanilla (eller var det TBC?) til Wotlk, og har haft uendeligt mange hyggelige WoW stunder med

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Oh yes, I love it! Det er sådan et sammenhold jeg leder efter!

Fortæl 3 sjove ting om dig selv:

- Jeg har den absolut dårligste humor i verden, er målrettet og fokuseret i gang med at udvikle mine farjokes, til når jeg skal have børn!

- Jeg har 420 days played i WoW, men det er måske bare sørgeligt? ;D

- Jeg kan tale som Skærmtrolden Hugo, og en række andre imitationer.

Fortæl noget om dig selv:

Jeg er er så nostalgisk drevet, at jeg driver virksomhed med retro og nyt nørderi, kaldet Nørdmarked (www.nordmarked.dk). Vi afviklet 3-4 nørd-tematiserede loppemarkeder i løbet af året, samt en større NØRDCON årligt

----------------------

Glæder mig til at høre fra jer!

SD Trial "Hi, my name is _____" Borahk's Avatar

This guy! Hans lille gnome warrior og tørre humor er uundværlig ❤ Gl med ansøgningen mate

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til Semper Danica!

Rigtig fin ansøgning God læsning.
    Held og lykke med den.
    God fornøjelse herinde.

Det der NØRDCON, var det ikke det du lige har tilmeldt dig på Facebook @Mushizo? Jeg havde i hvert fald overvejet at tage med.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Velkommen til, og pøj pøj med ansøgningen

jo det tror jeg, trykkede vidst bare interesseret :P @Pilinias

Officer Forum Initiate

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Hatthealer / Rekrutteringsholdet