Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 74 of 74

Thread: Ghost Recon Breakpoint

Jeg er også klar.
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

SD Medlem Forum Knight JesperM's Avatar

Installerer det igen for det her raid funktion ved dog ikke hvor god jeg vil være her i opstarten igen :P
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Recruit

Købte spillet da det kom ud men det så ud til folk bare gamede for dem selv så jeg smed min kærlighed på andre games. Anyways, er ved at opdatere det nu og vil kigge ind som komplet newbie.
    i9-9900K, Asus Z390-E Rog Strix, DDR4-3000 Corsair 32 GB, Samsung EVO 970 EVO M.2 500 GB, Asus RTX 2070 8 GB Rog Strix

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

De har imo dummet sig lidt når det kommer til coop i breakpoint. Man kan ikke share loot og man deler ikke exp. Jeg synes det blev for kaotisk når man rendte rundt 4 mand i en gruppe, uden at have nogenlunde samme spille stil. Det så heller ikke ud til at skalere i nogen form, så der er hverken sværere fjender eller flere af dem hvis man er flere.

Det kan dog stadig være underholdende, hvis man er ok med ovenstående. Deadlock og jeg har gang i en gennemspilning med et 2 mands hold og det har indtil videre været underholdende.

Men mht. raid, så lader det til at være udfordrende og tidskrævende, så det skal ikke forventes at kunne cleares på et par timer en aften. Der er checkpoints derinde, som bliver sat efter hver boss kill (så får vi ikke den første ned er det forfra næste gang), og progress bliver sat efter gruppelederens raid progress. Det kan anbefales at man kigger lidt på sit gear og får samlet noget der passer sammen og giver god survivability og damage to drones (primært drone dam til bosserne). Der skulle være 80 eller 90 cosmetic items at hente derinde, så der er en lille gulerod til at raide jævnligt for dem der har interesse i den slags.

Jeg går ud fra at spillet godt kan håndtere spredte gearscores uden at det er fordele for nogen og ulemper for andre (andet end at Highend gear self giver bedre stats end lavere), men jeg er ikke 100% sikker på hvordan det fungerer i raids. Så kan jer der har interesse i raid ikke lige post jeres GS? Jeg ligger på 252

mener min nåede op på 247 da jeg stoppede med at spille, og kan købe diverse plans alt efter om der er brug for LMG eller noget i den retning.

Edit: Spillede lidt i dag oppe på 249GS, og mine våben er opgraderet og mine armor stumper er rare og nogle få elite ved den 249 nu så snart klar med min toon har fået lidt drone evasion og så videre igen så den er snart klar til noget action.
    Last edited by JesperM; 29-11-2019 at 20:11.

SD Medlem Forum Recruit

Jeg har gear lvl 2.... er det godt ?
    i9-9900K, Asus Z390-E Rog Strix, DDR4-3000 Corsair 32 GB, Samsung EVO 970 EVO M.2 500 GB, Asus RTX 2070 8 GB Rog Strix

SD Medlem Forum Recruit

Går ud fra jeg skal gennemføre et eller andet før jeg kan game med andre... right ?

Quote Originally Posted by Qobra View Post
    Går ud fra jeg skal gennemføre et eller andet før jeg kan game med andre... right ?
    Du kan joine andre lige fra start når du kommer ud af helikopteren. For at joine raid skal du have GS 150+ minimum - jo højere jo bedre, vil jeg synes (højere = flere highend items med bedre stats) og snakke med en i erewon

GS 2 er epic!
    Last edited by Moody; 29-11-2019 at 21:45.

SD Medlem Forum Recruit

Er der max level, er der max skill points, skal man ha den bedste gearscore på for at få bedst gearscore på loot, scaler encounters med gearscore eller scaler de med level eller er det fixed encounters?

Det nok de første 4 ting jeg gerne ville vide efter at ha gamet hele natten

Max level er 30. Kan ikke huske hvor mange skill points man får igennem spillet, men jeg har købt alle skills og har 50ish skill points til overs, med alle missions og side missions klaret, alt collectible samlet og alle behemoths klaret.

Du skal sørge for hele vejen op at tage dit bedste GS gear på, om det så er blå i forhold til highend (hvis du går efter at få hevet GS hurtigt op) - det er lidt en fail måde de har lavet det på, men sådan er det. Max GS er 252, men for at få over 250 kræver det at du laver de 2 elite dailies fra de 2 factions - de missions giver ikke 252 som reward eller fra kister, men alle drops fra mobs der hører til de missioner vil være 252. Jeg fik måske 1 highend item pr mission i gennemsnit, så det tager tid at samlet noget ordentligt i 252. MEN, om det er 250 eller 252 er fløjtende ligegyldigt. Du får ikke bedre stats fra 252 i forhold til 250, så det er kun hvis du har OCD at det er relevant

Missioner scaler efter GS. Langt de fleste missioner vil tilpasse sig din GS, men enkelte baser, behemoths eller missioner vil kræve en vis GS. Du kan godt lave de missioner selv om du er lavere GS, men forvent at det nok gør lidt ondt at blive ramt og at din skade er tilsvarende lavere. Headshots er stadig headshots. Så kan du ramme dem så ryger de stadig ned, om du så er 150 GS under (Tykkerter skal stadig have 1 for at pille hjelmen og en til at slå ihjel - og droner er bare nasty hvis du er langt under GS).

Jeg tror jeg fik rundet alle spørgsmål og håber svarene giver mening - ellers må det blive en ommer

Har i øvrigt siddet og set streams fra raidet de sidste par dage. Det ser ud til at der er god udfordring derinde. De har fået brugt en del timer på at nakke de 2 første bosser (2. boss nåede de ikke at få ned mens jeg så på, men de var rimelig tæt på)

Det er godt nok konsol spillere jeg primært har set fra. Fatter sgu ikke at de kan, med en controller...! Jeg havde smidt håndklædet i ringen for længst hvis jeg skulle sidde og fumle med det. Kan godt være jeg er lidt kæphøj, men jeg forventer at det bliver lidt nemmere når man sidder med keyboard/mus.

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Har i øvrigt siddet og set streams fra raidet de sidste par dage. Det ser ud til at der er god udfordring derinde. De har fået brugt en del timer på at nakke de 2 første bosser (2. boss nåede de ikke at få ned mens jeg så på, men de var rimelig tæt på)

Det er godt nok konsol spillere jeg primært har set fra. Fatter sgu ikke at de kan, med en controller...! Jeg havde smidt håndklædet i ringen for længst hvis jeg skulle sidde og fumle med det. Kan godt være jeg er lidt kæphøj, men jeg forventer at det bliver lidt nemmere når man sidder med keyboard/mus.
    Jeg er ihvertfald glad for aim assist når jeg spiller mine konsol spil jeg er ikke god til fps eller action spil med aim mechanics på konsol, blev ok til det i Horizon zero dawn til sidst og så var jeg glad for da jeg næsten var igennem the last of us at opdage jeg kunne slå aim assist til havde bandet og svovlet over det aim pis på konsol en del gennem den gennemspilning.

Jeg har 188 GS
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

SD Medlem Forum Recruit

Tak for tips Moody Fra hvad du siger er tingene stort set som jeg havde forventet og jeg regnede IKKE med at jeg ville hygge mig som solo mææææææn det gør jeg sgu. Er blevet lvl 9 med GS 52. Har låst op for 3 perks så jeg ka ha slim shadow, sixth sense og pack mule kørende hele tiden og ellers napper jeg de abilities og passives mm. som de kommer. Gik forøvrigt Medic, det nice at li kunne lave en selv res når det bliver for varmt omkring en.

Hvis du vil lave nogen nemme og hurtige skill points, så lås op for alle 4 classes og kør dem op til rank 10. Specielt de første 3-4 ranks er altid bare små nemme tasks - slå 5 ihjel/2 med smg, slå 2 fjender ihjel indenfor 10 sec 3 gange, slå 2 ihjel med melee indenfor 20 sec. Det er nemt og hurtigt at klare hvis du bare render rundt og nakker de random patrols som er hver 100 meter rundt om i verdenen.

Det er også et must, at have låst op for de classes for at køre raid. Nogen classes er bedre til forskellige ting end andre, så der skal skiftes lidt rundt. Specielt assault class ser ud til at være stærk med deres true grit ability

Men ja @Qobra jeg havde det på samme måde. Var ikke imponeret over alpha/beta tests, men vidste at jeg ville have spillet alligevel, da der var nada andet der var værd at spille på det tidspunkt. Men da spillet udkom blev jeg også suget ind slap ikke spillet i en måned eller 1½ . Spillet har fejl og mangler og shitty microransactions. Men det rører mig ikke rigtigt - jeg er ligeglad med hvad andre og anmeldere siger. Spillet er godt og sjovt og jeg kan ikke andet end anbefale at folk giver det en chance.

@Noxes Jeg har ikke hørt tilbage fra dig. Er du stadig interesseret? I så fald hvad ligger du på i gearscore?
    @JesperM Du ikke har sagt det direkte, men jeg antager at du ville være klar på et raid?
    @Qobra Hvad med dig, har du lyst til raid (når du rammer min. 150 GS)?

Grunden til at jeg spørger er ikke for at presse på eller stresse, men nærmere at jeg vil ikke begynde at tænke i at sætte datoer og tidsrum før vi står 4 mand klar i denne tråd. Indtil videre tæller jeg mig selv, Desoco og JesperM (hvis ellers jeg antager ret at du har lyst).

SD Medlem Forum Recruit

Jeg frisk nok på at prøve raid tingen @Moody og mæ lidt held kommer jeg på 150+ en gang i dag, mener jeg er level 15 stykker og har 118 GS. Har også lært det sgu ikke npc'er man skal frygte men de skide droner. Torsdage vil nok ikke være den fedeste dag for mig men ellers er det fint med alle andre dage i løbet af ugen.

Quote Originally Posted by Moody View Post
    @Noxes Jeg har ikke hørt tilbage fra dig. Er du stadig interesseret? I så fald hvad ligger du på i gearscore?
    @JesperM Du ikke har sagt det direkte, men jeg antager at du ville være klar på et raid?
    @Qobra Hvad med dig, har du lyst til raid (når du rammer min. 150 GS)?

Grunden til at jeg spørger er ikke for at presse på eller stresse, men nærmere at jeg vil ikke begynde at tænke i at sætte datoer og tidsrum før vi står 4 mand klar i denne tråd. Indtil videre tæller jeg mig selv, Desoco og JesperM (hvis ellers jeg antager ret at du har lyst).
    Det er bare i tilfælde af i manglede en hånd syntes ikke rigtigt jeg kan finde glæden i det spil på det seneste.

SD Medlem Forum Recruit

Jeg er godt nok blændet af den totalt fede grafik og main missions er varieret man ved aldrig lige hvad man bliver smidt ud i. Fede detaljer, fed open world, fede karakterer, Paula's øjne kan jeg drukne i Landskabet er for vildt og tonsvis af andre pæne ting jeg kunne sige om spillet. Jeg kommer jo nok til at blive træt af spillet ligesom jer andre men for fan her på dag 4 hvor jeg gamer synes jeg bare alt spiller. Hvis man gamer det her spil for at BEAT the game istedet for at PLAY the game så går man glip af meget synes jeg. Den stemning i spillet som jeg føler spillet giver har jeg ikke oplevet siden Fallout New Vegas. Fatter ikke at spillet ikke har solgt mere, Far Cry f.eks er en joke ved siden af. Nå men End Game kommer jo nok snart og så ryger spille glæden jo nok men damn indtil videre har jeg RÅ hygget

SD Medlem Forum Learner

@Moody ja har lige køb spillet så... jeg kan nok ikke raid med jer men vil gerne spill sammen med jer

SD Medlem Forum Recruit

Fik mit første stykke 150 armor i nat. Ku nok være gået hurtigere hvis jeg ikke lige havde besluttet mig for at bestige Sugarloaf Mountain i forbindelse med en mission i stedet for at tage en chopper derop lol

Det er helt ok @JesperM. Hvis ikke lysten er der, så er den der ikke . Det kan være det ændrer sig når terminator eventet rammer engang i dec, who knows.

Umiddelbart er vi kun 3 (Desoco, Qobra og mig selv), så vi mangler en 4. mand. Vi kan evt lade den ligge et par uger og se på det senere, hvis der ikke lige melder sig nogen på banen

@Noxes Jeg har gennemført spillet, så det er egentlig kun raiding delen der tiltrækker mig. Så ud over det er der nok ikke meget group play i mig
    Last edited by Moody; 04-12-2019 at 11:42.

SD Medlem Forum Learner

@Moody. ok så må vi bare finde en dag hvor vi begge er på