Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48

Thread: Ghost Recon Breakpoint

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Jeg vil personligt have svært ved at anbefale det. Det prøver at gøre nogen forskellige ting, som i det store hele er lånt fra alle deres andre spil og smidt ind i det her. Problemet som jeg ser det er bare, at de gør bare ingen af tingene super godt eller gennemført. Jeg har hørt flere youtubere sige at spillet har en identitetskrise og ikke rigtigt ved hvad det er eller vil være. Jeg giver dem 100% ret. Det har survival elementer, men er ikke et survival spil. Det har loot elementer, men er ikke en desideret looter. Det prøver generelt at være realistisk flere steder, men fejler på flere punkter.

Spillet ser ud til at have brug for et par måneder mere til at blive finpudset, få tunet deres AI og strammet op på controls. Jeg synes ikke det virker til at udviklerne har læst op på hvad spillerne synes var galt med wildlands, for mange af de samme sygdomme dukker op her. De har bare tilføjet nye ting uden at rette de manglende eller fejlede gamle issues.

Kunne du lide wildlands og AC origins og er indstillet på at rende rundt og samle en masse collectibles op, så kunne det måske være noget for dig. Men jeg vil nok anbefale dig at holde igen hvis du ikke allerede er solgt ud fra hvad du har set. Tjek et par anmeldelser fra nogen du stoler på og tag den derfra (Skillup's beta impressions video, som lige er kommet op kan anbefales - og sidder du efterfølgende med en ide om at de ting kan du leve med, så go for it). Men jeg kan allerede nu sige at anmeldelserne kommer til at blive meget middelmådige og lunkne. Dermed ikke sagt at spillet er dårligt eller ikke værd at spille, det kræver bare at du er til den slags spil og er indstillet på at det ikke bliver en fejlfri launch.

Jeg kan i det store hele godt lide de spil ubisoft smider på gaden, men de laver aldrig homeruns. I stedet rammer de bolden halvt og ender med at få en base eller 2, men de kommer aldrig sikkert i mål uden skrammer.

Jeg kommer personligt til at spille spillet, og har forventninger om at det nok skal underholde mig i 60+ timer, men ud over det er mine forventninger relativt lave. I og med at der bare ikke er mange andre spil der er værd at bruge tid på nu her, vælger jeg at købe det når det bliver udgivet - ellers havde jeg nok ventet. Vi er nogen stykker der skal spille lidt i en gruppe, og allerede der forventer jeg at de bliver lidt mere underholdende end det nok ellers ville have været.

SD Medlem Forum Recruit

@Deadlock, @JesperM, @Moody, tak for jeres små reviews. Jeg tror jeg venter lidt og ser om det evt. bliver bedre.

SD Medlem Forum Recruit

Jeg har også købt spillet bare fordi jeg er nysgerrig
    i9-9900K, Asus Z390-E Rog Strix, DDR4-3000 Corsair 32 GB, Samsung EVO 970 EVO M.2 500 GB, Asus RTX 2070 8 GB Rog Strix

Man kan godt mærke at de har skruet lidt hist og her siden beta versionen. Bl.a. sværhedsgraden har fået et nøk opad. Jeg synes det var for nemt i betaen, men nu hvor jeg har skruet sværhedsgraden op på extreme og fjernet fjender, og de røde cirkler de viser at der er fjender i det område, fra minimap så er det ret godt. Jeg blev spottet mens jeg luskede rundt i en base og de 2 shottede mig . Jeg tør slet ikke tænke på hvor hurtigt jeg ryger på taget hvis jeg bliver spottet af en drone .

Nu har jeg fået brugt et par dage i spillet og må sige at jeg er ok underholdt. Der er stadig fejl, mangler og i visse situationer dårlig kontrol (bl.a. når man kører eller looter noget der ligger for tæt på noget andet). Men med ret gode muligheder for keybinds kan man flytte nogen af de keys der overlapper. Jeg har selv kun overvejet at gøre dette, da jeg synes jeg har lært at leve med det. Jeg har ingen crashes eller voldsomme bugs oplevet overhovedet. Der er dog det med microtransactions som bare er og bliver lort. Jeg har ikke hverken kigget på dem eller følt mig nødsaget til at benytte dem og blev ærlig talt overrasket over hvor meget man kunne købe og priserne på dem. Men, spillet kan heldigvis sagtens spilles uden at man behøver at købe (i hvert fald hvis man er som jeg, typen der clearer stort set alt - sidemissions, collectibles, dailies osv.)

Så min tidligere post om at jeg ikke vil anbefale det har ændret sig en anelse. Jeg vil anbefale det HVIS, man synes wildlands eller AC origins var sjovt for det er stort set en sammenkogt ret af de to spil.

@Eyedoc Jeg kom til at tænke på at hvis du er interesseret i spillet men ikke vil betale 60 euro, så overvej evt et uplay+ pass i en måned. Det koster kun 15 euro (og du får adgang til en masse andet oveni).

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

En af mine første high end stumper og den hjelm passede godt sammen med mit nuværende look.

Tom Clancy's Ghost Recon ældre build.jpg
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

@JesperM @Deadlock @Desoco

Min døgnrytme er helt i hegnet for tiden og jeg har meget svært ved at få den vendt. Jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at kunne være online om aftenen, så jeg bliver nødt til at hoppe fra vores lille gruppe. Det er heller ikke fair at i sidder og venter på jeg måske/måske ikke kommer på.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Moody View Post
    @JesperM @Deadlock @Desoco

Min døgnrytme er helt i hegnet for tiden og jeg har meget svært ved at få den vendt. Jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at kunne være online om aftenen, så jeg bliver nødt til at hoppe fra vores lille gruppe. Det er heller ikke fair at i sidder og venter på jeg måske/måske ikke kommer på.

Well som jeg sagde til de andre i går så syntes jeg ikke spillet håndtere grupper særlig godt, så selvom det er hyggeligt at spille sammen så er det ikke sjovt når man ikke føler man har fremgang på sin karakter fordi man ikke føler man kommer nogle vegne da gruppen jo reelt kæmper om XP og kills til class progress, så tror også jeg tager en pause med noget fast gruppe indtil de evt. fikser det.

Men derfor kan vi jo godt side og snakke på discord eller laver nogle random grupper fra tid til anden.

Jeg gemmer den ene char til når vi ligesom får lysten har min primære som jeg er ved at have højt oppe i level og gearscore nu.

lige et ting jeg fandt ud af i går, er nogle rum i baser som man ikke kan komme ind i, hvis man smider en af dem man har dræbt op på nakken og går hen til døren, så åbner den sig

Ja, eller tager ham hostage og går derhen. Der er nogen gode ting bag de døre som gør man kan spare lidt på crafting

Så fik alle andre adgang og så crashede det?

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

FFS! Så kommer man hjem og glæder sig til at spille Breakpoint......... Bla bla bla bla..... Please try again later.... SILENT-50001

Quote Originally Posted by Moonster View Post
    FFS! Så kommer man hjem og glæder sig til at spille Breakpoint......... Bla bla bla bla..... Please try again later.... SILENT-50001

Alt har kørt fint i headstart, så kommer pøblen og ødelægger det hele!

samme problem her kan ikke komme ind.

Edit: de har skrevet inde på Ubisoft forum at de kigger på det.
    https://forums.ubisoft.com/showthrea...iple-Platforms
    Last edited by JesperM; 04-10-2019 at 17:44.

Det er godt nok et stort spil damn der er meget at udforske i det.

Hvordan dælen er i kommet så hurtigt op i item level?
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

Jeg er på 115 tror jeg, ved ikke hvad folk ellers er på?

Jeg har bare ikke kunnet lægge spillet fra mig . GS kommer stille og roligt. Ved ikke om man bare skal have items i sit inv eller om man skal have det på før man får bedre items til at droppe. I div 2 var det nok at have det i inv.

Samme ting der skete for mig kunne ikke rigtigt lægge spillet fra mig og så gik jeg lidt på opdagelse og hvis nogle få items var lave og jeg ikke fik drops så købte jeg en upgrade i store enten gennem min bivuak eller den friendly by vi har.
    Ligger pt på 207 tror jeg at jeg er kommet op på og mangler nogle få skills 5 eller sådan noget for at have alle skills.

Der er lige kommet en patch ud idag som skulle fixe nogen forskellige bugs. Nogen af jer der har lagt mærke til markante ændringer? Der er et par af ændringerne som, ud fra patch notes, ikke var helt til at forstå nøjagtigt hvad de mente (f.eks. nævner de at de har ændret lidt i loot - hvordan?)

Jeg er selv ude af drift de næste par uger, mindst. Jeg har brækket 2 knogler i hånden og kan ikke rigtigt håndtere en mus i mere end et par minutter ad gangen. Så jeg har ikke haft mulighed for at tjekke ændringerne selv

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Jeg har ikke mærket noget særligt efter patch. Og heller ikke ændringer i loot. - jo måske at jeg ikke har haft problemer med at samle drops op idag. Det har jeg haft problemer med et par gange, men ikke idag (somregel hvis man har grabbet en, går over lootet hbor den ikke samler op, slipper taget og forsøger at samle op igen, men her registrerer den stadig ikke. - men igen, ingen problemer idag
    Og god bedring med hånden! Det lyder da ubehageligt.

SD Medlem Forum Trainee

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Der er lige kommet en patch ud idag som skulle fixe nogen forskellige bugs. Nogen af jer der har lagt mærke til markante ændringer? Der er et par af ændringerne som, ud fra patch notes, ikke var helt til at forstå nøjagtigt hvad de mente (f.eks. nævner de at de har ændret lidt i loot - hvordan?)

Jeg er selv ude af drift de næste par uger, mindst. Jeg har brækket 2 knogler i hånden og kan ikke rigtigt håndtere en mus i mere end et par minutter ad gangen. Så jeg har ikke haft mulighed for at tjekke ændringerne selv
    Så brug den anden hånd, høre ikke andet end undskyldninger slacker