Results 1 to 5 of 5

Thread: Danstar (classic) Xean 1-12-2019

SD Medlem Forum Hatchling

Default Danstar (classic) Xean 1-12-2019

• Mit navn er Danny (ingame name: Danstar)
    • Er du over 18 år: Tjek (31 år)
    • Discord Navn: Danstar
    • Hvilket spil spiller du: WoW Classic - CS - Rocket League - Apex
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Fordi jeg har hørt rigtig gode ting fra kammerater (Daggor, Craito = IRL buddies). Samt været i dungeons med medlemmer jeg ikke har kendt IRL (Xean, Wibo), der var super gode at spille sammen med og venlige.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Fra Daggor.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Daggor og Craito.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Jeg har læst dem og synes det er nogle super gode værdier.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: 1: Hver gang jeg går siger min højre store tå klik lyde. 2: Da jeg var 17 vågnede jeg i et fremmede hus på samme vej som jeg boede efter en brandert og løb derfra uden mine sko fordi naboen troede jeg var en tyv. 3: Bilder mig selv jeg er verdensbedste BeerPong spiller selvom min Win rate er 50%.
    • Fortæl noget om dig selv:
    • Jeg er 31 år og vokset op med gaming fra barn af, hvoraf der opstået en stor kærlighed for det. Idag er jeg uddannet fysioterapeut der i øjeblikket er arbejdssøgende. Fritiden bruger jeg i motionscenter, sammen med familien og venner og den store passion gaming. Jeg har fået stor interesse for WoW efter Classic udkom, ellers er det godt 13 år siden jeg spillede det sidst. Jeg synes det er sjovt at spille med folk jeg kender, men sørger en større kreds af personer at spille med og vil derfor gerne joine jeres guild da der gode oplevelser/udtalelser med/om den. Ser frem til at hører fra jer. Danny
    Last edited by Danstar; 03-09-2019 at 17:14.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til Semper Danica

Rigtig fin ansøgning Held og lykke med den.
    God fornøjelse herinde.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Guest Forum Convert

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

SD Medlem Forum Hatchling

Mange tak

Quote Originally Posted by Pilinias View Post
    Velkommen til Semper Danica

Rigtig fin ansøgning Held og lykke med den.
    God fornøjelse herinde.

SD Medlem Forum Warden

Godkendt som medlem