Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31

Thread: Archeage Unchained

SD Medlem Forum Convert Impetuz's Avatar

Default Archeage Unchained

Update: Haranyan, side på Halnaak server er hvor mig og @ekhamin vil være et finde, ved launch

Well, til dem der aldrig prøvede dette fantastiske spil, pga man ikke havde Zuckerbergs bankkonto er der nu, forhåbenlige, gode nyheder

Archeage Unchained, er Gamingo´s nye ide efter de opkøbte Trion Games, og de skulle have lavet ny aftale med XLGames så de endelig kan få lavet et ordenligt MMO ud af Archeage, som det fortjente fra starten af.
    PTW er væk (siger de), ingen Subscription, alle er Patrons (Subscription buff) o.s.v

Det lyder næsten for godt til at være sandt, dog skal man købe spillet, man kan ikke bruge sin alm. Archeage konto til denne udgave, men spillet skulle køres lidt alla TESO.

Samt hertil skal det siges, det er ikke fresh start classic servers, man starter med nyeste patch, så der skulle være masser content.

Peon har lidt info på det

Lidt mere, incl kritik fra MMObyte

Jeg har spillet det da det udkom, og det er et super godt spil, men PTW elementerne var simpelhen ikke acceptabelt.
    Spillet har mange super fede elementer, housing, trading, PVP, ship combat som nok er et af de bedste set længe, og store open world monsters.

Spillede fornyligt ArcheRage, som er en private hosted server hvor en del PTW elementer er smidt ud, og spillet er blevet meget bedre med tiden, masser at give sig til, om Gamigo så kan køre det bedre vil kun tiden vise.

Alt efter spillets pris, er det måske en ide at vente lidt med at købe, og se hvad det rent faktisk er.

Til mere info
    https://archeageunchained.trionworlds.com/

https://discordapp.com/invite/archeageunchained
    Last edited by Impetuz; 12-10-2019 at 15:09. Reason: Server/alliance update

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Har da overvejet at spille det igen, syntes det er lidt træls alt det pay to win, hvis de nu ender med at få et ordentligt spil op at køre uden en form for pay to win funktion den her gang.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Ikke for at være børge negativ, men black desert online lovede også at der ikke ville komme noget pay to win. hvilket de løb mesterligt fra over tid.

men en ting jeg har lært, så snart de slækker lidt på tingende så smut ud så hurtigt som muligt.

Spoiler: sådan her gør det
    Der kommer A i pealshop fordi folk har spurgt efter det (ingen tilkendegivelser fra nogle på forum over de har spurgt efter det, men item "B" lover vi aldrig kommer i pearl shop, siger de for at tilfredsstille folk.

--- A few Moments later ---

Nu kommer item B i pearl Shop fordi folk har spurgt efter det, (stadig ingen der siger de har spurgt efter det, men så siger de at item "C" aldrig kommer til at være i pearl shop.

og sådan bliver det ved og ved, og ved

tænk lige over at de åbenbart snilt kan løbe fra deres løfter,
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    Ikke for at være børge negativ, men black desert online lovede også at der ikke ville komme noget pay to win. hvilket de løb mesterligt fra over tid.

men en ting jeg har lært, så snart de slækker lidt på tingende så smut ud så hurtigt som muligt.

Spoiler: sådan her gør det
    Der kommer A i pealshop fordi folk har spurgt efter det (ingen tilkendegivelser fra nogle på forum over de har spurgt efter det, men item "B" lover vi aldrig kommer i pearl shop, siger de for at tilfredsstille folk.

Nu kommer item B i pearl Shop fordi folk har spurgt efter det, (stadig ingen der siger de har spurgt efter det, men så siger de at item "C" aldrig kommer til at være i pearl shop.

og sådan bliver det ved og ved, og ved

tænk lige over at de åbenbart snilt kan løbe fra deres løfter,
    Er fulstændig enig, nu er forskellen heldigvis at Trions aftale med XLgames gav dem næsten 0 indflydelse på spillet, hvor Gamigo har, efter overtagelsen af Trion, fået lavet en ny der er langt bedre og rent faktisk giver dem noget indflydelse (dog til en hvis grænse), for de siger i deres livestream at de har "spurgt XL games om".... Og det er faktisk nok det jeg mest stiller spørgsmål til

Jeg håber og tror, og regner selv med at give det en prøve, for det er et af de bedste MMOs længe, bare en skam at de største raidboss skulle kæmpes med dual wielded mastercards

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

jeg var også med på ArchAge i beta, og var egentligt ret glad for spillet... Så jeg har selv haft kigget på ArchAge Unchained... Jeg har det dog liiiidt svært ved at det er Gamigo som står for det. Den måde de har behandlet Rift på giver mig desværre meget lidt tiltro til at ArchAge vil fungere longterm.

At de beder os betale up front for spillet, er for mig et tegn på at de har brug for penge lige her og nu. Men jeg håber da inderligt for mmorpg genren at det bliver et buy2play spil med en cash shop som KUN sælger cosmetics, og så evt. et subscription som giver point man kan bruge på cosmetics og evt. låser op for nogle eksklusive cosmetics. Det duer ikke det der med at subscribers får flere exp, eller løber hurtigere eller har større bags, det skaber bare en grim distancering spillerbasen imellem.
    Jeg synes vi trænger til at se nogle nye mmorpgs med en sund business model, for der er alligevel 1-3 år før vi ser de nyeste skud på stammen som Ember Sword (der kører med CryptoCurrency) og Pantheon som forsøger at køre den gamle subscription stil.

Det ser nu ud som om det er lidt mere en bare en relaunch af client med ændringer, visuelt også opgraderet en hel del

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Ser mega flot ud må man sige, sjovt jeg ikke har hørt så meget om det før.
    Må se nærmere på hvad det kan tilbyde
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Revised Elf Characters....nu med større bryster og mindre tøj

Det er slet ikke så ringe endda

Okay, det overrasker mig godt nok meget dette spil, især når man altid har været til rvr og pvp.
    Hvorfor kommer det lige midt i Classic WoW !!

Quote Originally Posted by Jay View Post
    Okay, det overrasker mig godt nok meget dette spil, især når man altid har været til rvr og pvp.
    Hvorfor kommer det lige midt i Classic WoW !!
    Det er også et super godt spil, et af de bedste jeg har spillet i meget lang tid, specielt efter de har fået lavet mere open world content o.s.v., men deres ship combat er vildt fedt, klart den bedste på market :-)

Quote Originally Posted by Impetuz View Post
    Det er også et super godt spil, et af de bedste jeg har spillet i meget lang tid, specielt efter de har fået lavet mere open world content o.s.v., men deres ship combat er vildt fedt, klart den bedste på market :-)
    Mon vi skal ha undersøgt interessen i SD?
    Kunne da være nice med et SD guild på et tidspunkt?

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Quote Originally Posted by Jay View Post
    Mon vi skal ha undersøgt interessen i SD?
    Kunne da være nice med et SD guild på et tidspunkt?
    Vi var en del der startede op i spillet da det udkom, som du sikkert kan huske, og det var også ganske sjovt, men der var en del problemer med den såkaldte paywall og totalt overbefolkede områder, hvor det var umuligt at finde pladser at lave sine farms på.
    Jeg kunne godt finde på at starte op igen, hvis de har fikset ovenstående problemer, men det bliver så først når jeg har fået stillet min VR lyst, da jeg snart får Rift S.

SD Medlem Forum Learner

var virkelig et fedt spil der var så meget at lave og så fedt at angribe andre fra luften på sin glider etc. og stjæle folks pirat farme langt oppe i bjergen

Har lavet en char på Haranyan, side på Halnaak, serveren, til dem der vil ind og lege

Man kan ikke komme ind endnu, men reservere navn.

IGN: Impetuz

SD Medlem Forum Convert ekhamin's Avatar

jeg er så game, og håber uden tvivl at P2W delen er skrottet fuldstændig, dette var et af de bedste MMO spil jeg nogensinde har spillet
    Last edited by ekhamin; 12-10-2019 at 15:33.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

P2W og lign. skulle være skrottet ifl. hvad jeg har set. Spillet blev vist opkøbt af et tysk firma og lavet om til hvad det var i starten, før alt det P2W fis. Kan lige prøve at finde videoen.

EDIT: Fandt den.

Last edited by Daikoi; 12-10-2019 at 18:15.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

SD Medlem Forum Apprentice bOOmer's Avatar

Skal man købe spillet på ny, hvis man spillede det gamle ArcheAge?

Quote Originally Posted by bOOmer View Post
    Skal man købe spillet på ny, hvis man spillede det gamle ArcheAge?

"Nyt spil", intet fra det gamle kan bruges, heldigvis, dog skal man købe på ny.

Jeg er frisk på at prøve det når jeg er blevet 60 i WoW classic og når til at jeg kun behøver raide en gang imellem.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Kun mig der ikke kan få lov til at betale for det? Får bare besked om at min kontos land ikke stemmer overens med landet for betaling. Jeg ved godt Trion er helt nye på markedet, så derfor giver det god mening at man ikke selv kan sætte sit konto land (Der er muligvis en smule sarkasme smidt ind i den sætning) men man skulle jo tro de ikke har lyst til at tjene penge, for så dumme kan man sgu da ikke være i 2019...
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Trion er da ikke nye på markedet(eller var det også en del af sarkasmen?)? Det var også Trion der stod bag Rift dengang.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Daikoi View Post
    Trion er da ikke nye på markedet(eller var det også en del af sarkasmen?)? Det var også Trion der stod bag Rift dengang.
    Ja, det var også en del af sarkasmen

Spillede også Rift back in the day og der havde jeg ikke problemer med betaling Skrev til deres support og de fixede det efter et par timer.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Forum Fledgling Zupernatural's Avatar

Quote Originally Posted by Impetuz View Post
    Har lavet en char på Haranyan, side på Halnaak, serveren, til dem der vil ind og lege

Man kan ikke komme ind endnu, men reservere navn.

IGN: Impetuz
    Hopper også derind

Det skal lige siges, som alle launches har de en lille træls fejl, så inden i går ind i kø, så følg lige denne lille guide

Regarding the Labor Regeneration issue:To activate patron on your account- Please get to the account page
    https://aaunchained.trionworlds.com/...ut.action?dd=1-
    Apply your purchased pack (Silver, Gold, Archeum) to your account
    That will grant you your patron buff and also labor regeneration after a short time.You do not need to logout for that.

Der skulle gerne være en pakke til 0, trykker man på den, kan man vælge hvad char der skal have den, husk at kigge efter jeres server er EU og ikke NA, og den viser kun chars i har lavet, så har i kun en, skulle det ikke være et problem.
    Hvorfor de har lavet det på den måde, er mig en gåde, men jeg nåede til lvl 30, men eftersom man skal upgrade sit start gear hen af vejen med labor, som jeg så ikke fik, da jeg ingen ingame mail fik med min pakke, så er lvl 30 pænt træls med lvl 1 gear
    Last edited by Impetuz; 15-10-2019 at 22:14.