Results 1 to 4 of 4

Thread: Omega (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

SD Medlem "Hi, my name is _____" Omega's Avatar

Default Omega (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

• Er du over 18 år:
    • Jeg er lige fyldt 26
    • Discord Navn:
      Jeg har ikke discord - endnu
      Hvilket spil spiller du:
      Jeg er die-hard fan af sims i alle afskygninger og har spillet det siden jeg var 6 år, derudover spiller jeg også wow - classic
      Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
      Fordi jeg igennem nogle år har hørt en masse sjove og hyggelige anekdoter fra min mand - Pulvendk som er medlem, og godt kunne tænke mig at være en del af det.
      Hvor har du hørt om Semper Danica:
      Min mand - Pulvendk
      Kender du nogen i Semper Danica:
      Ja - pulvendk
      Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:
      yes, det lyder som 5 grundværdier alle burde have i deres almindelige liv også.
      Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
      1.Jeg kan komme med en disney sang eller citat til (næsten) enhver situation
      2. Jeg griner højlydt af karakterer fra mine bøger når de gør/siger noget sjovt - til stor morskab for dem omkring mig
      3. Jeg klapper af tv'et når det går godt for hovedpersonerne i en kærligheds-film
      Fortæl noget om dig selv:
    • Jeg er et 26 årigt legebarn med mand og 2 sønner. Lige nu studerer jeg - og hader hvert minut af det. Jeg nyder at se disney film med mine børn (eller alene ) og synge med på sangene -også i bilen. Jeg har en stor kærlighed for engelske fantasy bøger og min samling stiger støt og (overhovedet ikke) roligt. I min fritid elsker jeg at være kreativ, det er nærmest et must for mig - hvilket gør at jeg i sims gerne laver mange familier og/eller huse med temaer jeg ikke rigtig spiller med, men bare godt kan lide at lave for hyggens skyld.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

På tide

Officer Forum Warden

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Officer Forum Warden

Godkendt som medlem