Results 1 to 7 of 7

Thread: Reciver (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

SD Medlem Forum Recruit reciver's Avatar

Default Reciver (Classic) - Gadrielz 1-12-2019

• Er du over 18 år: har set 33 vinter
    • Discord Navn: Reciver#0153
    • wow char navn: Reciverp (ja "p" for priest, så meget fantasi har jeg nemlig)
    • Hvilket spil spiller du: spiller mest wow-classic, pubg og PoE. Spillede Division 1 og 2 med SD, men gik desværre død i det så Xean har nok kicket mig :/
      Wow-Classic har virkeligt givet mig lysten til et mmo tilbage, et mmo hvor et mis-klik eller en misbrugt GCD kan være forskellen mellem liv eller død. Den føles af at overvinde og ikke bare klar noget, det giver mig lyst til at spille. Har starte som priest, og er i skrivende stund lvl 29 næsten 30, må sige at det kan være en kamp at lvl en priest men har altid syntes godt om at spille healer, så tager leveling som en oplevelse og ikke en spurt. Det motivere også automatisk en til at finde grupper at spille med.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Vil gerne tilbage i SD for det sociale in-game, er en uundværlig del af wow for mig.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: tidliger medlem og har fuldt med på SD's forum siden 2008
    • Kender du nogen i Semper Danica: kan se Bade stadig er medlem, så det er en, kan også se at woot har søgt tilbage.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: ja, uden tvivl
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
      1. er founder af Semper Danica i Star Citizen. måske ikke så meget sjovt, men jeg kom lige i tanke om det.
      2. er stor fan af gamle britiske tv serier.
      3. Har flere gange optaget mig selv tale, bare for at få bekræftet at jeg virkeligt lyder så fjollet.
    • Fortæl noget om dig selv: Er gift. Mit job er Proces ingeniør for Haldor Topsøe, hvor jeg får udlevet mine drømme som udvikler/projekt leder/leder/finde på/problemløsningsgut/blæksprutte/data magiker. Når jeg ikke er på job, gamer jeg en del, ser en del E-sport, går til rock/metal koncerter og leger med kattene (som vi har 2 af) eller læser. For ikke at forfalde totalt træner jeg også et par gange om ugen eller går til yoga for at afhjælpe de problemer mange timer ved en computer kan bringe med sig.
    Star Citizen
    Drake Interplanetary Cutlass
    MISC Freelancer

Officer Forum Convert Xean's Avatar

WB bandit

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

SD Medlem Forum Recruit

WB Jeg har raidet old school Wow pre Panda expansion med reciver i SD. Yderligere har jeg efterfølgende spillet PUBG, The Division og The Division 2. Han er en rigtig hyggelig gut så thumbs up herfra.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Han skal bare ind igen!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Har kun godt at sige om Reciver! Tilbage i folden med ham.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Officer Forum Warden

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @narintharat @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Officer Forum Warden

Godkendt som medlem