Results 1 to 7 of 7

Thread: Ardeidae - (Classic) Xean 15-12-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Ardeidae - (Classic) Xean 15-12-2019

• Er du over 18 år: ja
    • Discord Navn: Ardeidae
    • Hvilket spil spiller du: Classic wow, men det kan da også hænde med lidt Civ 5 eller andet gøgl jeg lige kan finde på.
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg har tidligere været medlem af SD og syntes det var rigtig hyggeligt. Jeg gik desværre død i det drama der var omkring BDO og har haft en lang periode hvor jeg har spillet ikke SD relateret spil. Men i forbindelse med Classic er kommet ud er jeg begyndt igen.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Gennem kæreste/svigermor der også er medlemmer.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Jeg kan godt komme med hele smøren; men jeg er kæreste til Caroline (hindbær) og har været med til et par arrangementer b.la. sommerfester i Aalborg og Marwens årlige bakketur.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg har svoret på aldrig at flytte til København, Jeg spiller DnD med Chrella som DM ved ren tilfældighed. Jeg bor i København…
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg hedder Rasmus, er 25 år og sygeplejestuderende. Jeg kommer fra Aalborg, men har boet i København i snart 4 år.

Guest Forum Convert

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

SD Trial "Hi, my name is _____"

Jeg siger mange tak for trial, glæder mig til at spille med jer alle sammen.

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Ind med ham

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Han er jo en del af familien

/Dimse
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !