Results 1 to 3 of 3

Thread: Gnoxie (Classic) Xean 15-12-2019

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Gnoxie (Classic) Xean 15-12-2019

• Er du over 18 år:

ja lige rundet 30

• Discord Navn:

Nissen#2987

• Hvilket spil spiller du:

Classic wow

• Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:

Er løbet ind i en del medlemmer som virker som flinke og hjælpsomme personer. Udover det migrerede min internationalle guild fra firemaw så nu vil jeg prøve en dansk guild igen.

• Hvor har du hørt om Semper Danica:

Gennem et par af jeres medlemmer. Beklager jeg ikke lige kan huske deres navne, men skriver ansøgning fra Billund lufthavn væk fra min rede.

• Kender du nogen i Semper Danica:

Ikke endnu.

• Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:

Virker som alm. sund fornuft

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv:

1. min kæreste mener jeg er meget klar til at blive far pga. en voldsom stigning i mængden af far jokes, har så sent som i dag lavet "pas på trappen" (bogstaveligt et pas lagt på trappen)
    2. jeg har et faretruende forbrug af kage som er hjulpet meget af mit job på en tegnestue hvor der ofte er noget at fejre
    3. jeg har mødt min kæreste i MMO spillet rift som jeg spillede super hardcore i en periode og har flere world first

• Fortæl noget om dig selv:

Mit Navn er Thomas Nissen, er jeg 30 år gammel og bor med min kæreste Irina som oprindeligt er fra Romanien.
    Til dagligt arbejder jeg som bygningskonstruktør på en tegnestue, ikke at forveksle med et formingslokale, selvom det nogle gange kan føltes sådan.
    Vi har ingen børn endnu, men det er nok ikke meget længere den kan / skal trækkes.
    Jeg har spillet wow rimelig aktivt fra vanila til WotLK både hardcore og lidt mere i den bløde ende og så er jeg i korte perioder faldet i andre expansions men det er sjældent holdt ret længe.

Jeg er i Romanien til tirsdag fordi vi skal til noget bryllup, så jeg er nok kun i begrænset omfang online de næste par dage.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til Semper Danica

Fedt du fandt vej herind Det var mig du skrev med ingame (På min alt - Idril).
    Rigtig fin ansøgning - og dadjokes er ALTID velkomne herinde! Og friskt at du skriver ansøgningen fra lufthavnen. Det er da en gejst der vil noget

God fornøjelse, og held og lykke med din ansøgning.
    Last edited by Pilinias; 12-09-2019 at 14:02.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync