Results 1 to 5 of 5

Thread: Divinelight ( classic) Hatthealer / 22-12-2019

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Default Divinelight ( classic) Hatthealer / 22-12-2019

Er du over 18 år: ja.. efterhånden derop af. 32 år
    Discord Navn: Lige skiftet til : Divinelight
    Hvilket spil spiller du: Har spillet wow siden Bc. (Uden pause)så har her for nylig, været tæt på at gå helt død i BFA. prøvede classic, og blev straks forelsket igen. Er dog lige pt blevet kapret til en mythic plus gruppe, hver mandag aften, med gamle venner, men planen er at gå all in på classic. jeg spiller nogle gange skyrim, sims 4, simulations spil som zoo tycoon og rollercoaster, og ps4 ( spyro, CTR)
    Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: fordi jeg savnede nogle at spille, og snakke med i classic, så er det super fedt at i har et forum, discord, og man skal lave ansøgninger, så i ved hvem i lukker ind og det bedste er, at i ses Real life og holder fester. Jeg elsker fester!
    Hvor har du hørt om Semper Danica: fra min kusines kæreste, til en CTR aften. ( CTR er crash team Racing) jeg fortalte ham, om hvor frustreret jeg var over ikke at kunne finde den rette guild i classic, og han havde vidst set jer i godmorgen danmark, hvor i havde fortalt om, hvor meget vægt i lægger på det sociale..og han Tænkte det, lige var noget for mig.
    Kender du nogen i Semper Danica: nej, ikke endnu
    Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: jeg er helt enig i jeres værdier og regler
    Fortæl 3 sjove ting om dig selv: 1. jeg er en meget umiddelbar person, og siger nogle gange tingene ligeud, og ting, som de fleste vil holde for sig selv, hvilket kan få folk til at grine.. nogle siger, at jeg burde være komiker. 2: Har i mine gamle pvp dage, spillet på min hunter på horde siden, hvor jeg var frustreret over at få tæsk i High lvl zones, så jeg skulle selvfølgelig have hævn. tog til Westfall midt om natten, og nakkede low lvls alles, i over 2 timer,( dræbte gerne de samme mennesker) fordi så ville de aldrig vokse op... indtil jeg kl halv 5 om morgenen, fik en Whisper af en GM, der fortalte, at “ ok fister” her slutter festen. 3: Er svagdrikker. ! Har til 2-3 fester, gået “under bordet” inden hovedemiddagen.
    Fortæl noget om dig selv: Hej jeg hedder Heidi, og bor for mig selv på Amager. Arbejder i netto pt, og samler xp ind, !!. I min fritid, Når jeg ikke spiller wow, går jeg ture, ser film,serier. Læser bøger. Jeg går til live rollespil ca 1 gang om måneden. Spiller i en ork gruppe der hedder okup shakamb, som bueskytte. VI har rimelig høj standard i kostumer og masker, ( laver det hele selv, undtagen masker)tager engang imellem til forskellige scenarier og events. Har jeg fortalt at jeg godt kan lide at klæde mig ud.? Tager gerne i byen til halloween, og bruger gerne lang tid på at finde det rette kostume. Ellers hører jeg rock, og metal. Ser gerne gyser film, inden jeg skal sove. Men jeg har også den bløde side, elsker Disney film, og jeg er faktisk en introvert, og følsom person, der vil folk det bedste. Elsker at være kreativ, lave aktiviteter og underholdning til fester. Nu ved i,vidst det hele om mig. Beklager tråden blev lidt lang. Og jeg krydser fingre for at komme ind i jeres fantastiske guild. Vh Divine

Officer Forum Initiate

Hej Divinelight

Tak for den fine ansøgning og i den forbindelse, se nedenstående.

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Hatthealer/Rekrutteringsholdet

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til Semper Danica
    Rigtig fin ansøgning! God fornøjelse herinde.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Mange tak

Officer Forum Warden

Godkendt som medlem