Results 1 to 2 of 2

Thread: Gitgutdrood Tarren Mill / Hatthealer 23-01-202

Default Gitgutdrood Tarren Mill / Hatthealer 23-01-202

Hej Semper, Jeg hedder Jonas her er mine svar fra jeres ansøgningsskema:

• Er du over 18 år: Ja, den unge alder af 28.
    • Discord Navn: Noobz#7730
    • Hvilket spil spiller du: Wow og Cs
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg føler efter at have kigget jeres hjemmeside igennem, at i har hjertet på det rette sted, nemlig Social. Dog har i clearet raids på hc, som jeg sætter pris på.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Wowprogess.com
    • Kender du nogen i Semper Danica: Nej
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: ja det har jeg, og sætter stor pris på dem
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: 1: Jeg kører rundt i en "brian" bil som jeg går meget op i. 2: jeg er igang med at uddanne mig til skole lærer. 3: Jeg bruger 44 i sko?
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg er en "ung" frisk fyr på som sagt 28, laver en del i min fritid, som konen, mtb, og bil, så derfor er der ikke tid til hardcore raiding mere. Jeg har spillet hardcord i mange år i wow, men blev træt af det så derfor holdte jeg en lang pause fra spillet. Startet igen for 1 uge siden ca. ellers tror jeg i må spørge mig om informationer hvis i mangler nogle.

Mvh Jonas/gitgut

Officer Forum Initiate

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Xean @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Hatthealer / Rekrutteringsholdet