Results 1 to 20 of 20

Thread: Diablo 4

Default Diablo 4

Trailer:

Gameplay:

Synes slet ikke det ligner Diablo .. Det gameplay giver mig dårlige vibes Gameplay er ligesom bare for kedeligt at se på. Slår mig som outdated og nuttet.
    Last edited by Havdreng; 01-11-2019 at 20:12.
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.
    Brian: That doesn't make any sense..
    Stewie: It doesn't have to make sense when you look like this!

SD Medlem Forum Elder Cookiebo's Avatar

Ville nu også hellere bare ha Diablo 2...

SD Medlem Forum Recruit

Jeg synes at Cinematic traileren er mega nice lavet!
    Game traileren ser fin ud, men jeg håber at man kan zoome lidt mere ud

Forventer at købe spillet :-)
    By
    MaDwEeSeR

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Ouch, hvis det er hvad Blizz kan trylle frem, så tror jeg bare jeg holder mig til Path of exiles og deres gratis seasons.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Det ligner noget, inden jeg kender noget til classes og skills, der ligeså godt kunne være en expansion til D3.. Men det her er vel også bare det eneste de har nået at lave, siden de sidst annoncerede Diablo Immortals og nærmest blev buu'et af scenen
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Tænker det samme som Talnox her, jeg ikke særlig imponeret over det, men tror nærmest også det en eller anden form for panik sammensætning over det sidste års tid.

De jo også omkring 1.5 år til at lave det færdig, eftersom WoW udkommer til august, og de ikke udgiver spil samtidig, så slut 2020 op til Jul vil være et godt gæt, medmindre det der de planlægger Overwatch 2.

Guest Forum Convert

Damn be gone haters

SD Medlem Forum Senior Thalanoth's Avatar

Fik set nogle gameplay streams, og læst noget mere. Det ser da cool ud og jeg er optimistisk
    "Hotkey baseret combat er fyldt med nederens nektar" - Kebra

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Havde håbet på diablo rewrapped.. syntes det ligner D3 for meget.. men man kan jo blive overrasket.. der snakkes om der kommer runeword og trading.. det ville kun være positivt .. hvis ikke kan man lige så godt bare spille path of exile

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Altså både og, Saxe. PoE er et skønt spil og det er fedt at der kommer nye ting til hver sæson, men jeg må til gengæld indrømme at jeg er ved at være lidt træt af den samme tur igennem alle chapters for hver ny sæson, fordi så spændende er den tur sq heller ikke, og selv med seasonal content er det begrænset hvor ny den tur op er.

Mit problem er at jeg stort set brænder ud på turen, så når jeg endeligt når til mapping, så er min lyst forsvundet.

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

Virker til at det bliver mere open world =)

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Ligner en clon af POE

Quote Originally Posted by Saliq View Post
    Virker til at det bliver mere open world =)

Det ser bedre ud end den gameplay video, de selv har lagt ud
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Ja tak
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Sååå....lidt D2 forklædt i en D3 setting? Så ikke hele videoen færdig, blev fyldt op med 'Dude' og 'bruh' efter 20 minutters tid

Synes det ligner D3 rigtig meget. Jeg sidder overhovedet ikke med den samme 'wow' -følelse som man gjorde da D3 udkom og udskiftede vores low res grafik i D2. Jeg ved godt de ikke vinder det på det grafiske i dag, men synes der mangler noget. Bliver spændende at følge og se om det bliver noget der fanger.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Quote Originally Posted by sprasz View Post
    Ligner en clon af POE
    Tja, poe er jo en klon af diablo så....det er bare endnu et isometric 3d hack'n'slash.

Det er noget clunky ikk? Druid minder mig om en Nord fra GW2 :P

Meeeen vi ved jo ikke hvor early stage det er, og om de bare lige har kastet noget ud, for ikke at blive buet ud igen

Quote Originally Posted by Havdreng View Post
    Det er noget clunky ikk? Druid minder mig om en Nord fra GW2 :P

Meeeen vi ved jo ikke hvor early stage det er, og om de bare lige har kastet noget ud, for ikke at blive buet ud igen
    Tror helt sikkert det her er blevet tæsket sammen i det sidste års tid. Enten så laver de det folk gerne vil have, eller også ender de jo med at gå ned med flaget. Så jeg håber da også, at det er meget early stage og de bare har brugt noget D3 gøgl, for lige at kunne showcase noget. Nu skal de bare lade være med at rush det ud og så sørge for at gøre det ordenligt, første gang. Ikke ligesom D3, med deres lorte auction house osv., men trading ville være ideelt, specielt hvis der kommer rune words igen, hvilket btw også bare var tyv-sjålet fra D2

Jeg er spændt på Diablo 4. Når man tænker du hvad de har lavet, og at det stadig er relativt early i development, så synes jeg det virker decent. Håber bare de tager mere inspiration fra D2 end D3 til det endelige spil.
    Håber også de laver et paragon system som ikke er broken, greater rift-ish content igen, og sæsons på ligefod med dem FØR season events.
    Holder hovedet højt til det modsatte er bevist.

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Jeg er positiv over de store maps/zoner uden loadtider og at der kommer pvp zoner. Samt ingen AH, men kun trading.
    Der kommer en form for dungeons og sygt mange af dem, som man kan solo, og øge sværhedsgraden på, men de skulle ikke blive så ekstremt som med rifts.
    Den demo med world boss ser alt for easy ud, men fedt med bosser som kræver flere spillere.
    Deres talent tree ser lidt meh ud.
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604