Results 1 to 6 of 6

Thread: Gammel SDer - Neorim - Genansøger / Hatthealer 16-02-2020

SD Medlem Forum Apprentice Neorim's Avatar

Default Gammel SDer - Neorim - Genansøger / Hatthealer 16-02-2020

Jeg, Neorim, søger tilbage til SD WoW(Retail) da jeg mangler og savner de gode mennesker jeg har mødt igennem SD, og glæder jeg mig til at møde en masse nye folk!
    Jeg har besvaret spørgsmålene neden for

Er du over 18 år:
    Yep, jeg er 29 vintre gammel.
    Discord Navn:
    Neorim#0099
    Hvilket spil spiller du:
    World of Warcraft (Retail), er blevet opslugt af denne gamle kending igen
    Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
    For lang tid siden blev jeg godkendt som medlem af SD, det var i 2007. Det var et par måneder efter at The Burning Crusade var udkommet. Jeg søger som sådan af samme grund nu som den gang. Nemlig at jeg gerne vil spille med andre og have det sjovt imens. Jeg er virkeligt blevet grebet af WoW igen, og er sikker på jeg kommer til at spille i lang tid, især med udsigterne til Shadowlands. Jeg ved at SD står for nogle gode værdier og at de folk som generelt har været i guilden de år jeg også var en del af det, var nogle gode og hyggelige mennesker at spille med. Derfor søger jeg nu tilbage til SD da det er hvad der er så fedt ved et MMO!

Udover det har jeg mange gode minder med SD. Jeg glemmer aldrig dengang vi første gang clearede Black Temple og dræbte Illidan. De minder ligger meget dybt og jeg kan ikke se mig selv i nogen anden guild i WoW end SD!

Min gamle ansøgning er her: https://www.semperdanica.dk/threads/...ger-ind-til-SD
    Hvor har du hørt om Semper Danica:
    Jeg kender SD da min far i sin tid søgte ind, og han i den ombæring også fik overbevist mig om at jeg skulle joine. Det blev jeg kun glad for.
    Kender du nogen i Semper Danica:
    Det er længe siden jeg har snakket med folk fra SD, så om jeg stadig "kender" folk er måske lidt svært at sige. Men jeg spillet og raidet med HolgerDK, Zebb, Shakazu, Harpos, Gadrielz, og mange flere!.
    Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:
    Jeg har læst, forstået og er i den grad (stadig) enig i de 5 værdiger og aktivitet regler.
    Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    Jeg var med til at cleare Black Temple og mange efterfølgende raids sammen med SD. Dengang som Resto Shaman.
    Jeg planlagde og afholdte SDs første og måske eneste Starcraft 2 turnering . Tråden skulle stadig være i det interne forum
    Jeg er lige nu i Østrig hvor jeg er bosat i en mindre periode for at besøge et universitet, så Grüß Gott!
    Både min far (Desiato) og jeg er begyndt og spille WoW igen.
    Fortæl noget om dig selv:
    Da jeg søgte ind sidste til SD var jeg ved at tage min studenter uddannelse. I dag, over 12 år senere, er jeg stadig ved at uddanne mig Dog er jeg ved at tage min Ph.D. inden for computer grafik. Jeg er i Østrig lige nu for at besøge et universitet her nede. Jeg syntes teknologien bag computer grafik er super spændende, især når det gælder sammenhængen imellem den virkelige verden og den virtueller.
    Jeg spiller stadig med min far en gang i mellem, dog er det kun nogle måneder siden vi startede med at spille WoW
    Vorznal // Neorim

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Hah, long time no see Neorim. Fedt du søger tilbage, kommer din far også denne vej igen? Spiller godt nok ikke WoW mere, men det var gode tider, med battle of the healers back in the day
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Ja, det var gode tider med battle of the healers Glemmer aldrig Gurtogg Bloodboil og Reliquary of Souls
    Jeg skal da ikke kunne sige for meget i forhold til Desi, men den her gang kan det være jeg kan lokke ham med Lur mig om han ikke syntes det kunne være sjovt at komme tilbage, hvis jeg får Semper Danica under mit navn igen
    Vorznal // Neorim

SD Trial Forum Learner polyphemus's Avatar

Længe siden! Uff jeg er også lige blevet hooked igen efter en længere pause... Reliquary of Souls bringer minder på både godt og ondt .

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems." - Paul Erdos (1913-1996)

Officer Forum Initiate

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Hatthealer/Rekrutteringsholdet

Fedt! Jeg finder en der kan invite i aften😄