Results 1 to 7 of 7

Thread: Gammel SD'er - Polymus/Lothran genansøger/ Hatthealer 16-02-2020

SD Trial Forum Learner polyphemus's Avatar

Default Gammel SD'er - Polymus/Lothran genansøger/ Hatthealer 16-02-2020

Efter en længere pause fra WoW-Retail er jeg blevet hooked igen. Det startede med Classic, men fandt hurtigt ud af det gik lidt for langsomt, så nu er jeg tilbage i retail. Efter min lange pause står jeg nu uden nogen guild, og savner derfor et hyggeligt fælleskab at spille med. Derfor vil jeg utrolig gerne søge ind hos jer igen og (gen)møde gamle såvel som nye medlemmer . Jeg håber der er plads!
    Er du over 18 år
    Ja en del desværre . Mere præcist 35 år.

Discord navn:
    Lothran // Jesper #4528

Hvilket spil spiller du:
    World of Warcraft Retail

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
    Jeg var medlem for mange år siden efterhånden, og har vildt mange gode minder med raiding i The Burning Crusade m.m. Det var virkelig et godt raid og en god tid. Nu er jeg kommet tilbage til WoW efter en pause, og mangler et sted mødes og spille med andre. Derfor faldt min tanke på jer i Semper Danica. Jeg håber meget I har plads, og at jeg kan blive en del af fælleskabet igen frem mod den nye expansion. Min plan er lidt hygge raid, formentlig ikke mere en HC, og så nogle mythic+ dungeons ind i mellem, som jeg er ret bidt af.

Hvor har du hørt om Semper Danica:
    Som tidligere medlem

Kender du nogen i Semper Danica:
    Jeg husker mange af de gamle kendinge inkl. HolgerDK, Talnox, Swup, Shakazu, m. fl. Undskyld til jer jeg har glemt

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:
    Jeg har læst, forstået og er i den grad (stadig) enig i de 5 værdiger og aktivitet regler.

Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    Det er der sikkert andre der er bedre til end jeg selv, men lad os prøve:
    - Jeg søgte ind i SD med navnet Polyphemus back then, men jeg blev hurtigt forkortet til Polymus
    - Jeg har en dreng der hedder Vinter. Dem er der vidst ikke så mange af :-).
    - Jeg går af og til igang med at løbetræne, gennemfører en halvmarathon, og bliver så en sofakartoffel igen. Hvor dum kan man være
    Fortæl noget om dig selv:
    Jeg bor i udkanten af Aalborg, sammen med min kone og to drenge. Jeg har boet heroppe en del år efterhånden (siden 2004). Jeg er uddannet svagstrømsingeniør, og har en Ph.D. inden for dette også. Derudover prøver jeg (en gang imellem som skrevet oven for) at holde mig aktiv, og ellers går meget af min tid på passe vores hus og alle de herligheder der hører med dertil.

Mvh
    Lothran/Polymus/Jesper

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems." - Paul Erdos (1913-1996)

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Det vælter ind med gamle kendinge Velkommen tilbage
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Takker!

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems." - Paul Erdos (1913-1996)

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Endnu en Aalborggenser? Det kan sgu da ikke gå galt! Velkommen tilbage :-)
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

Quote Originally Posted by Cox View Post
    Endnu en Aalborggenser? Det kan sgu da ikke gå galt! Velkommen tilbage :-)
    Det har jeg svært ved at være uenig i! Det er altid rart med nogle artsfæller

Officer Forum Initiate

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Hatthealer/Rekrutteringsholdet

Awesome! Jeg prøver at finde een der kan invite. Henover weekenden har jeg været dybt begravet i Star Wars Jedi: Fallen Order. Damn det er fedt!