Results 1 to 6 of 6

Thread: Gammel SD'er - Desiato - Genansøger / Melanai 15-02-2020

Default Gammel SD'er - Desiato - Genansøger / Melanai 15-02-2020

Er du over 18 år:

Ja (gange 3 - desværre)

Discord Navn:

NeoNexus

Hvilket spil spiller du:

Lige nu spiller jeg kun WoW (retail). Har spillet Eve de sidste år.

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
    Jeg har tidligere været medlem af SD, og glemmer aldrig tiden hvor vi sammen clearede Black Tempel. Der vil derfor kun være en guild for mig i WoW.
    Så hjælper det selvfølgeligt også at I lige har accepteret Neorim (min søn) :-)

Hvor har du hørt om Semper Danica:

Tror det i sin tid var et tilfælde jeg faldt over guilden.

Kender du nogen i Semper Danica:

Ja - Neorim. Jeg kan se at mange af dem, der var med dengang stadigt er i guilden, men om jeg "kender" dem efter alle disse år er måske lidt friskt at sige

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:

Ja, det var bl.a. pga. dem jeg i sin tid søgte ind.

Fortæl 3 sjove ting om dig selv:

• I sin tid var det mig der fik min søn til at søge ind i SD, i dag er det omvendt - sjovt som rollerne kan blive byttet om.
    • Jeg havde svoret at jeg ville lvl'e alle klasser fra bunden i dungeons denne gang, men da Neorim kom ind i SD, blev jeg nødt til at booste Desiato til 120, så jeg også ville have en chance for at komme ind (nu skal jeg bare lære at spille ham ordentligt igen) :-)
    • Min søn og jeg hygger os med low-level chars i instances sammen (altid Healer og Tank, så vi kan chaine instances).

Fortæl noget om dig selv:

Jeg arbejder ligesom min søn med IT (dog et lidt andet område). Dette arbejde tager det meste af min tid. Resten af tiden bruger jeg sammen med mit flygel (og nu også med WoW).

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Velkommen tilbage Desiato Det var jo ventet efter Neorim havde ansøgt igen
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Hehe - tak for velkomsten. Så godt du havde kommenteret på Neorims tråd. Ja, jeg tror under alle omstændigheder at det var et spørgsmål om tid inden jeg prøvede at søge ind igen. Har været omkring dette forum nogle gange siden jeg begyndte at spille WoW igen :-).

SD Medlem Forum Apprentice Neorim's Avatar

Hehe, ja vi har det jo med at joine SD på samme tid efterhånden Men det er jo altid hyggeligt at have flere og spille med
    Vorznal // Neorim

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Gadrielz er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

super - mange tak. Og tak for den hurtige behandling af min ansøgning