Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: Hvad ønsker du dig til jul?

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Default Hvad ønsker du dig til jul?

Med fare for at lyde priviligeret, og first world problems-agtig, så sidder jeg lige nu og bryder mit hoved med at komme på idéer til en ønskeseddel til jul.
    Egentlig er det ikke noget jeg normalt har brugt tid på at lave, men når man nu har fået en bedre halvdel, så er det jo efterhånden nødvendigt.

Nå, men måske der var nogle ligesindede, der har helt styr på hvad de ønsker sig, og enten kan inspirere eller minde om gode julegaveønsker.

Her er hvad jeg indtil videre kan huske at jeg ønsker mig.

• World of Warcraft Chronicle bøger
    • Pung el. kortholder
    • Corsair K95 RGB Platinum MX Brown tastatur
    • Rygsæk til hverdagsbrug
    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | Dell U2719D (27"/2560x1440@60 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

SD Medlem Forum Senior Thalanoth's Avatar

TEGNESERIER

I toppen af listen er Star Wars Legends Epic Collection: The Original Marvel Years. Vol 4
    Et genoptryk af den gamle Star Wars serier

Af mere på engelsk er der diverse He-man And the Masters of the Universe bøger/tegneserier
    Hvis nogle kan huske at der med legetøjet var en lille tegneserie med, der introducere karakteren. Alle de små tegneserier er blevet samlet i en tyk bog. He-man And the Masters of the Universe Minicomic Collection

Ellers er de danske forlag kommet med meget jeg kan vælge mellem. Asterix, Buddy Longway, Iznogood, Bernard Prince etc. etc.
    Samlebind af ældre serier

Og ellers så bare en god aften. Det er nok det jeg ønsker mig allermest
    "Hotkey baseret combat er fyldt med nederens nektar" - Kebra

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Quote Originally Posted by Thalanoth View Post
    TEGNESERIER

I toppen af listen er Star Wars Legends Epic Collection: The Original Marvel Years. Vol 4
    Et genoptryk af den gamle Star Wars serier

Af mere på engelsk er der diverse He-man And the Masters of the Universe bøger/tegneserier
    Hvis nogle kan huske at der med legetøjet var en lille tegneserie med, der introducere karakteren. Alle de små tegneserier er blevet samlet i en tyk bog. He-man And the Masters of the Universe Minicomic Collection

Ellers er de danske forlag kommet med meget jeg kan vælge mellem. Asterix, Buddy Longway, Iznogood, Bernard Prince etc. etc.
    Samlebind af ældre serier

Og ellers så bare en god aften. Det er nok det jeg ønsker mig allermest
    Så håber jeg også du får en rigtig god aften.

Godt input med tegneserier. Samler selv ret meget på Marvel og har en del Star Wars, bl.a. hardcover-udgaverne af Legacy-serien, Crimson Empire, Dark Empire og Thrawn-trilogien.
    Kunne godt tænke mig de nye Star Wars-tegneserier i samlede formater (dem der er udgivet af Marvel, og som er canon i dag).
    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | Dell U2719D (27"/2560x1440@60 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

SD Medlem Forum Apprentice Skjorten's Avatar

Jeg ønsker mig Staff of Dominance fra MC i classic. Måske @Saxe vil pakke den ind og donere den på hans pug runs

Spøg til side.

Udover en rigtig hyggelig aften med familien, så har jeg faktisk så kedelige ønsker at mit fokus er på børnene og deres ønsker. MEN, hvis jeg skulle ønske mig noget bestemt (og som jeg ikke har ønsket mig), så ville det være en Philips Oneblade eller sokker med motiv

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Er lidt en kajakfreak, så den står på Rojakke, Svømmevest, kompas til indbygning i kajakken, Telt med lille pakkevolumen, Sovepose med lille pakkevolumen, knæklys, frysetørret mad og sidst men ikke mindst en god whisky (Som dog ikke har så meget at gøre med kajak)
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Jeg er på en eller anden magisk måde endt med at begynde at gå til træning og løbe (og rent faktisk nyde det), så den står på træningstøj (strømper, tshirts, shorts, lange bukser, huer), samt (dovenskaben længe leve) en muskatnødkværn da jeg er træt af at rive dem på et lille rivejern, og en grinder til min Bamix.

Det jeg plejer og noget som kun holder meget lidt.

Søde børn som altid (eller bare for det meste) hører efter.

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Quote Originally Posted by Skjorten View Post
    Jeg ønsker mig Staff of Dominance fra MC i classic. Måske @Saxe vil pakke den ind og donere den på hans pug runs

Spøg til side.

Udover en rigtig hyggelig aften med familien, så har jeg faktisk så kedelige ønsker at mit fokus er på børnene og deres ønsker. MEN, hvis jeg skulle ønske mig noget bestemt (og som jeg ikke har ønsket mig), så ville det være en Philips Oneblade eller sokker med motiv
    Kan vi godt finde ud af! Får jeg så dig pakket ind som julegave i bytte? :-D

The Philips oneblade, er det ikke den man kan barbere boller med?
    Last edited by Saxe; 21-11-2019 at 11:56.

Quote Originally Posted by Saxe View Post
    Kan vi godt finde ud af! Får jeg så dig pakket ind som julegave i bytte? :-D
    den må vi hellere tage privat

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Fjams

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

At have 570 millioner kroner på kontoen det er hvad jeg ønsker mig.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Et danmark hvor jul kun er fra 20 - 26 december

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by JesperM View Post

this

SD Medlem Forum Nestling

mere spilletid

jeg Har næsten allerede fået det jeg ønsker mig. . en Copenhell billet til 3 dage 2020, og starter despositium på en stor rejse til næste år... Det jeg så mangler er“ the mace of doom” fra Blizzard.. en mace der dræber hordes med et slag �� kære Blizzard.. jeg kræver ikke særligt meget, kun lidt mere ligevægt i denne her verden i har skabt.

Spøg til side.

one blade er awesome!! Har selv en..

Quote Originally Posted by Dozer View Post
    one blade er awesome!! Har selv en..
    uh! hvad bruger man den sådan til?

uh! hvad bruger man den sådan til?
    Til at være helt glat.... På hovedet Saxe.

SD Medlem Forum Senior Noggs's Avatar

Quote Originally Posted by JesperM View Post
    Jeg er ikke grådig... jeg kan godt nøjes med 100 mill... måske man skulle få et job i det offentlige
    Så går jeg igang med mit spil - eller prøver da
    "Are you threathing me Master Jedi?"
    Fac Venatorem Captivum

[Signature overflow error]

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Jeg er også nået til det punkt hvor jeg ikke rigtigt har noget jeg ønsker mig til computeren og der kun er små(næsten ligegyldige) opgraderinger tilbage.
    Har lige monteret et bordmount til min ultrawide skærm, så jeg slipper for den kæmpe stand den havde og har nu meget mere plads under skærmen. Så tænkte på at kigge nærmere på at udskifte mine gamle, men skide gode 200kr. Creative højtalere til denne her Creative Stage 2.1

https://www.komplett.dk/product/1118...n=pricerunner#

Og så også noget mere ram da jeg har lagt mærke til at da jeg kører med 2x Chrome vinduer med hver 2-4 sider åben + RDR2, så er 16Gb ram ikke helt nok. Er bare for doven til at se på præcis hvilken ram jeg har.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Spøg til side.

Så fik du din staff of dominans! Jeg ønsker mig kun dig til jul pakket ind :-D

Forum Elder Beawolf's Avatar

Har de sidste 5 år ønsket mig det samme hver jul.
    Større gaver til mine børn.
    Det er sjovt nok også præcis det jeg får hvert år

Så fik du din staff of dominans! Jeg ønsker mig kun dig til jul pakket ind :-D
    Så må jeg vel hellere lave en aftale med Santa, eller gls, hvem end der har billigst fragt!
    Last edited by Skjorten; 29-11-2019 at 9:44.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

At vinde den store Euro Jackpot
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.