Results 1 to 13 of 13

Thread: Ansøgning til SD - Shakazu 15/3-2020

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning til SD - Shakazu 15/3-2020

Er du over 18 år: Ja
    Discord Navn: FeelsTerrificMan EDIT: nu er det Turbolover
    Hvilket spil spiller du: Wow Classic og til tider Rocket League. Dog stor fan af alt strategy - (XCOM2 og TTWWH2 har været de helt store trækplastre de sidste par år)
    Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg vil gerne have en solidt fællesskab at dele de gode oplevelser med. Min super homie Adonaj (også kendt som Crowkiller) og min bror Malwern er medlemmer af SD. Dem vil jeg selvfølgelig rigtig gerne spille med. Jeg har kun hørt godt om SD fra dem. Det sociale betyder utroligt meget.
    Hvor har du hørt om Semper Danica: Fra min ven Adonaj og min bror Malwern - og så støder jeg indimellem på jer på Firemaw
    Kender du nogen i Semper Danica: Ja det gør jeg da Adonaj og Malwern
    Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Naturligvis
    Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg kan ikke sidde stille og det driver folk omkring mig til vandvid ind imellem. Jeg kan absolut intet skæg gro hvilket har været genstand for masser af latterliggørelse gennem årene. Jeg har engang gennemført en XCOM2 Ironman - Commander difficulty (og det tog mig kun 50-60 forsøg!)
    Fortæl noget om dig selv: Fuldtidsjob som IT-udvikler (Dynamics 365, C#, JS/TS) og familiefar der elsker at game. Jeg har clearet ugentlig raid-tid med konen i kalenderen og har ca. to timer de fleste hverdagsaftener.

\m/ TANKING IS LIFE \m/
    Last edited by Turbolover; 03-12-2019 at 21:05.

..Jeg kan tilføje at min kære bror er tank helt ind i hjertet fra vanilla/TBC tiden af, men at han selvfølgelig er kompetent på Warriorens andre kvaliteter. Han er pt i fuld sving med at farme pre-raid bis (hit ham op hvis der skal tankes i BRM/DM/Scholo, strat)

"Vi jæææger!"

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Fin ansøgning! Dejligt at se din ansøgning falder her ved os :-) vi vender tilbage snarest så alle lige har mulighed for at læse den.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hej @Turbolover

Fedt det lykkedes at få ansøgningen sendt afsted - og tak for din tålmodighed igår

Velkommen til Semper Danica!
    Rigtig fin ansøgning du har lavet.
    Det varer ikke længe inden rekrutteringsteamet slår et smut forbi og hjælper dig videre herfra.

Quote Originally Posted by Turbolover View Post
    Jeg har clearet ugentlig raid-tid med konen i kalenderen og har ca. to timer de fleste hverdagsaftener.
    ^^ Det er super godt du allerede nu har taget snakken med hende Jeg elsker bare det at du har gjort det. Tommel op for det.

De bedste hilsner
    P
    Last edited by Pilinias; 27-11-2019 at 14:50.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Acolyte

Toke aka Turbolover får mine varmeste anbefalinger!

Ikke bare er han en god ven, han er også et omvandrende leksikon når det kommer til Classic Wow! :-)

Venlig, hjælpsom og altid klar på sjov! What is NOT to like? :-)
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

Nu skal jeg jo ikke rette på Andreas, men du glemte at nævne at jeg også er ret lækker Næsten lige så lækker som dig!

SD Medlem Forum Convert

WTF !!

på trods af vi ikke kender hinanden...må han jo helt åbenlyst kende mig ret godt :-)

/Turbo

SD Medlem Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Turbo View Post
    WTF !!

på trods af vi ikke kender hinanden...må han jo helt åbenlyst kende mig ret godt :-)

/Turbo
    LOL :-)
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

Få ham ind da!

Fortæl noget om dig selv: Fuldtidsjob som IT-udvikler (Dynamics 365, C#, JS/TS)

Jeg skal udnyt.. mener han skal lige hjælpe mig med noget!

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet

Tusind tak for at lade mig være med i hulen Jeg har ændret mig Discord navn til Turbolover

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Beklager ventetiden, men der er ikke så meget fritid her i julen

Det gør skam ikke noget