Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51

Thread: Hvad spiller du for tiden?

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Default Hvad spiller du for tiden?

Synes jeg keder mig lidt efter at jeg er gået lidt i stå i WoW. Derudover så har jeg vist også set det jeg skulle se i Diablo 3 sæson 19...

Så jeg savner sgu lidt et eller andet jeg kan fordybe mig. Nogen anbefalinger? Vi kan starte med en bordet rundt ift. hvad I spiller for tiden?

Her er min liste:

- WoW (laver lidt emmisaries og ugentligt m+)
    - Diablo 3 (mere eller mindre done med min barb)
    - American Truck Simulator
    - Project Cars 2

Meeen savner sgu noget med mere fordybelse (uden at jeg falder i søvn af det).
    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | Dell U2719D (27"/2560x1440@60 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

SD Medlem Forum Convert

der kommer ny omgang path of exile om 12dage. hvis man gider vente på det.. men det er samtidig med at bg er ude i wow :P

SD Medlem Forum Apprentice

Selv spiller jeg følgende:
    Risk of Rain 2
    Teamfight Tactics
    Monster Hunter World
    Path of Exile (Ny league om 12 dage)

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Var med i Closed Beta i Ghost Recon Breakpoint og blev rimeligt fanget,så det købte jeg og er nok gået liiidt død i det.

Så nu er jeg gået igang med The Division 2.
    -Med en dreng på 8 måneder er det rart med et spil man kan komme og gå til som man lyster/har tid til

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Har lige købt Heliborne på Steams black friday tilbud og hygger mig meget med det.

Derudover spiller jeg RDR2 og Battletech som lige har fået ny dlc.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Efter jeg er blevet færdig med Ghost Recon Breakpoint, som gav mig mange flere timer end forventet, savner jeg også lidt noget andet at give mig for alvor i kast med.

Jeg samlede PC Building Simulator op til ca en 50'er i håb om at det kunne give lidt underholdning og måske endda lære mig lidt mere om at samle computere (stadig på tilbud, til og med mandag, på instant gaming hvis nogen skulle have interesse). Det har jeg efterhånden brugt lidt timer i og synes det er dejligt stille og roligt at sidde med. Kører lidt farming sim og amr truck sim ved siden af, men det gør jeg nu stort set altid, ligemeget hvad jeg ellers spiller .

Der er et par titler jeg gerne ville spille, men vælger at lade være da de er på epic store, som jeg nægter at bruge før de tager sig sammen til at lave den bare nogenlunde ordentligt. Så udvalget er desværre lidt begrænset . Det næste jeg ser frem til bliver Cyberpunk 2077 og Dying Light 2, men der skal vi desværre lidt ind i næste år før de kommer.

Cyberpunk bliver så stort. Det er også den titel jeg ser mest frem til - foruden Diablo 4.
    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | Dell U2719D (27"/2560x1440@60 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

D3
    The Witcher 3
    Division 2

Gik i krig med at komme videre i Assassins Creed Odyssey, som jeg kun var nået til level 8 i, i sin tid da den udkom.

I morgen bliver min computer flyttet ned i stuen og VR bliver sat op i 14 dages tid, da der er kommet nye titler jeg også gerne vil prøve der.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal igang med at spille. Har spillet lidt klassikere de sidste par måneder mens jeg ventede på et black Friday tilbud på 2070/2080, og nu hvor mit 2080 super kommer imorgen ved jeg faktisk ikke helt hvad første spil jeg skal kaste mig over skal være.

Måske at blive færdig med assassin's Creed.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Jeg spiller EQ og så spiller jeg Classic

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Spiller mest på min mobil for tiden, det jeg spiller lige nu er Raid Shadow Legends.

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Jeg er stadig udfordret af min diskus prolaps så jeg spiller kun på mobilen:
    pokemon go
    Orna rpg (GPS baseret mmorpg)
    Duolingo (er ved at lære japansk)

SD Medlem Forum Apprentice Skjorten's Avatar

Er også gået lidt død i classic for tiden.
    Så jeg er på racing sims og euro truck pt. Blandet med lidt csgo og bf4/5.

Officer Forum Elder Najsen's Avatar

Smart

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Ender hele tiden tilbage i Red Dead Redemption 2, selv efter mine savegames er gået bananas et par gange.

Ved ikke om jeg endelig installerer det Epic launcher værk eller ej da Phoenix Point udkommer på tirsdag, er lidt fristet af det spil.

Har også overvejet at gå igang med Battletech igen da der er kommet en ny DLC.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Raider pt om onsdagen med SD i Classic "kommer ikke online & laver andet i mellemtiden pga. gank squads"
    Diablo 3 - Det er der man no brainer og bar slår ting ihjel
    The Outer Worlds - Er pt i gang med at gennemspille denne Fallout clone. Er godt underholdt
    PAth of Exile - Har holdt pause fra denne League, men hopper nok med på den næste

Mangler lidt at kaste mig over, imens det ikke er til at spille i classic ud over raids

Wow retail
    Wow Classic

Diablo 2. :-)

SD Medlem Forum Trainee

Dragon age inquisition.
    Blade and Soul og lidt Swtor

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

CS:GO, og så prøver jeg fabrilsk at komme igennem Borderlands 3. Den skuffer dog fælt i forhold til de tidligere spil, så den er lidt svær at få afsluttet
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Nogen der leger med Jedi: Fallen Order?

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Quote Originally Posted by Berleburg View Post
    Uh, havde ikke opdaget at det var udkommet - interesting....very interesting!

Det skulle være hæderligt. De har vist også lige lanceret en større patch, der retter nogle af de værste fejl, tror jeg nok.

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Quote Originally Posted by Berleburg View Post
    Jeg har godt overvejet det, og ville gerne, men er virklig ikke en fan af EA og alt de står for. Et spil uden nogen MTX eller andet gøgl er ikke nok til at jeg lader mig narre. Vi kan snakke når de om et par år har bevist at de har skiftet retning (ikke at jeg tror det kommer så langt, for der kommer jo nok en ny årlig fifa på et tidspunkt inden ).

Men det ser da hæderligt ud og anmeldelserne er i det store hele fine. Så jeg tror egentligt ikke man vil blive skuffet over at købe det. Personligt synes jeg dog det er lidt for dyrt, i forhold til hvor langt (eller kort, alt efter hvordan man ser på det) spillet er. Kigger nok efter det næste år til steam jule salg

Fuck jeg er gammel og sur og bærer nag, sorry

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Primært WoW Retail - hvor vi pt. progresser på Mythic Azshara

Ellers Diablo 3

Og altid i baggrunden kører NGU Idle - kan fås gratis på Steam Et af de bedste idle spil jeg kender.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Jeg har godt overvejet det, og ville gerne, men er virklig ikke en fan af EA og alt de står for. Et spil uden nogen MTX eller andet gøgl er ikke nok til at jeg lader mig narre. Vi kan snakke når de om et par år har bevist at de har skiftet retning (ikke at jeg tror det kommer så langt, for der kommer jo nok en ny årlig fifa på et tidspunkt inden ).

Men det ser da hæderligt ud og anmeldelserne er i det store hele fine. Så jeg tror egentligt ikke man vil blive skuffet over at købe det. Personligt synes jeg dog det er lidt for dyrt, i forhold til hvor langt (eller kort, alt efter hvordan man ser på det) spillet er. Kigger nok efter det næste år til steam jule salg

Fuck jeg er gammel og sur og bærer nag, sorry
    I mange tilfælde har jeg det lige som dig.
    Men mest når det er i livet uden for gaming. Hvis eks. et firma brænder mig, så boykotter jeg dem for evigt.

Lige med gaming, der kan jeg ikke tage det så personligt hvis EA eks. laver dårlige løsninger i et spil. Så ja de er idioter.
    Så når de så laver et nyt spil, og gør det rigtigt denne gang - så vil jeg faktisk give dem chancen igen, også fordi mit nye køb til det gode spil, jo også viser dem, at de her gjorde det godt.

Det bliver næsten ligesom at træne en hundehvalp.. Pisser den på gulvet, så får den skældud.. Men venter den til gåtur - så får den ros
    Jeg kan ikke tage det så seriøst med at straffe en spiludvikler. Laver de lort, så køber jeg ikke lorten. Laver de noget godt, så vil jeg ikke gå glip af den gode oplevelse.

PS.. EA's sidste store lort, Battlefront2, er til dato nok det bedste Star Wars FPS spil jeg har haft, og det har ikke været andet end en fornøjelse at spille, og er det stadig.
    De annoncerede loot crates i starten, og blev straffet hårdt. Men deres planer kom aldrig med i spillet til release pga. balladen. Så det spil udkom i den form som det burde være, og det er godt.
    Nu kommmer der så et nyt SW spil, helt uden den slags - så det virker til de har lært lektien?
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.