Results 1 to 6 of 6

Thread: Ansøgning til Semper Danica - 60 Warlock 15-03-2020 Luxi

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning til Semper Danica - 60 Warlock 15-03-2020 Luxi

• Er du over 18 år: Ja.
    • Discord Navn: Yaba.
    • Hvilket spil spiller du: WoW Classic
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Fordi jeg har hørt om SD fra en kammerat - Jeg har kun hørt positive ting bl.a. hvor rare menneskerne er samt hvor godt et socialt sammenhold der eksisterer i SD.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Skjorten.
    • Kender du nogen i Semper Danica: Skjorten - IRL.
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja.
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: Jeg dyrker jagt efter bl.a. alt under vand, store landdyr og flotte piger!
    • Fortæl noget om dig selv: Studerende, hårdt arbejdende familiefar med to børn.

SD Medlem Forum Apprentice Skjorten's Avatar

Jeg er nok nød til at sige god for ham nu når han nævner mig Men Vrx er en super flink fyr, ham vil jeg varmt anbefale

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Velkommen til, fin ansøgning. Hvor meget har du planer om ar raide? For der er en del aktive warlocks(8-9 stk) som kæmper om raids spots på vores main hold om onsdagen :P

Vi har dog også 2 andre hold man kan joine i løbet af ugen torsdag og mandag.

Der kigger nok en forbi fra rekureringsafdelingen snarest.

SD Trial "Hi, my name is _____"

Jeg regner ikke med at kæmpe med om pladserne på jeres main raid - overhovedet.

Jeg vil bare gerne have en sjældent plads på jeres alt/PuG raids - Det er mest for det sociale aspekt, at jeg gerne vil raide med ren danskere .

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Quote Originally Posted by Vrx View Post
    Jeg regner ikke med at kæmpe med om pladserne på jeres main raid - overhovedet.

Jeg vil bare gerne have en sjældent plads på jeres alt/PuG raids - Det er mest for det sociale aspekt, at jeg gerne vil raide med ren danskere .
    Helt okay, tænker en fra rekutering kigger forbi meget snart

Officer Forum Trainee Luxi's Avatar

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Luxi er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Luxi og resten af Rekrutteringsholdet