Results 1 to 4 of 4

Thread: Ansøgning - Mage

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning - Mage

• Er du over 18 år: Ja. Jeg er en 28-årig mand med gråt hår.

• Discord Navn: necktoo

• Hvilket spil spiller du: WoW Classic

• Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Hvis min kammerat Bold/Boldus kan stå inde for noget, så er der typisk noget om snakken. Hvis der skulle være nogen tvivl her, så har han snakket rigtig godt om Semper Danica. Derudover ønsker jeg et stabilt og venligt raidmiljø, hvor jeg, med den tid jeg har til at spille, kan få det meste ud af det. Dette betyder at jeg ønsker at få et stabilt raidspot og genopleve den nostalgi, som jeg får når jeg dræber nemme såvel som svære bosser, optimerer min dmg gennem gearopgraderinger, og alt dette i en guild man kan dele alle disse ting med. Og sidst men ikke mindst ønsker jeg en guild hvor der er en venlig og hjælpsom indstilling overfor hinanden. Men det er også vigtigt for mig at være i en guild der har forståelse for at man har et liv ved siden af WoW - og hvor man ikke forventer at ens medlemmer er på 24/7 - til gengæld at man er fokuseret når man så er online. Jeg går op i at man er effektiv, nu hvor livet ikke tilbyder når så meget tid, som man ellers havde engang (giv mig den magiske studentertid tilbage)

• Hvor har du hørt om Semper Danica: Gennem Bold/Boldus.

• Kender du nogen i Semper Danica: Bold/Boldus

• Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja, lyder glimrende.

• Fortæl 3 sjove ting om dig selv: 1) Kan aldrig finde noget selvom det er lige foran næsen på mig. 2) Min største svaghed er at udtale "telefon" korrekt. 3) Super meget under tøflen

• Fortæl noget om dig selv: En gang gamer, altid gamer. På trods af at jeg er blevet "voksen" og blevet far, lever legebarnet forevigt videre i mig. Jeg spillede retail WoW fra classic til MoP, hvilket resulterer i en hel del /played. Nu er nostalgien tilbagevendt og jeg ønsker at balancere mit nye voksen- og familieliv med legebarnet - forhåbentlig i Semper Danica. Derudover nyder jeg at holde mig selv i gang gennem sport - fx badminton, squash og basketball. Og så er jeg bare ski' sjov

SD Medlem Forum Fledgling

Hvis jeg skulle anbefale en enkelt spiller jeg kender til Semper Danica, ville det være Necktoo.
    En helt formidabel spiller, som tilmed er en super flink fyr jeg har kendt i 15 år, der ville passe godt ind hos os.

Håber virkelig han kommer ind - Bold

SD Medlem Forum Acolyte

Velkommen til, jeg tror, pga. helligdagene der godt kan gå lidt tid før en fra rekruttering kigger forbi, så hav lidt tålmodighed

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.
    Fang en af de nævnte nedenunder, mig selv, Saxe eller Prome online, vi er med 100% sikkerhed online i aften omkring kl 19!

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Luxi er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Veeshan og resten af Rekrutteringsholdet