Results 1 to 3 of 3

Thread: Ansøgning - Erso (Priest) / Veeshan / 27/12-19

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning - Erso (Priest) / Veeshan / 27/12-19

Er du over 18 år:
    Yes jeg er 27 år

Discord Navn:
    JKH#8013

Hvilket spil spiller du:
    World of Warcraft – Classic (Firemaw)

Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica:
    Der er flere årsager, jeg har efterhånden været med i en del af jeres MC pugs og har haft rigtige gode erfaringer med disse samt gutterne fra SD.
    Jeg søger derudover også en mere stabil/fast plads i raid hvilket jeg håber jeg ville kunne få i SD og til sidst tiltaler det mig at det er 100 % dansk!

Hvor har du hørt om Semper Danica:
    Jeg har lært SD at kende gennem raid pugs i classic

Kender du nogen i Semper Danica:
    Ikke personligt, kender kun lidt Saxe - da jeg har skrevet lidt med ham i forbindelse med Raids.

Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler:
    Yes, og det lyder skide godt!

Fortæl 3 sjove ting om dig selv:
    Jeg er medlem af fitness på 4. år, men har været der 2 gange!
    Jeg elskede delfiner da jeg var lille, til gengæld har jeg altid hadet hunde.
    Jeg har altid fået af vide jeg taler MEGET højt

Fortæl noget om dig selv:
    Jeg er 27 år og bor i københavn med min kæreste. Jeg er kommet tilbage til wow efter at have lagt det på hylden i MANGE år.. spillede sidst tilbage i WotLK. Arbejder til dagligt i en Bank

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Fin ansøgning, har haft fornøjelsen af at have Erso med på vores Torsdag/mandags hold og han gør det sgu godt, samtidige er han også en flink spiller!

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.
    Find mig selv, Prome, eller Saxe online for invite, kl 19 i aften vil være et godt tidspunkt!

@Shakazu @Hatthealer @Melanai er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet