Results 1 to 20 of 20

Thread: Nytårstale 2019

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Default Nytårstale 2019

Nytårstale 2019

Kære alle i skøre og dejlige SD'ere.

Året vakler så småt mod døren, men vi skal ikke kun sige farvel til 2019, men også det sidste årti. Det har været både et spændende og udfordrende år i SD med en masse ændringer og tiltag hvilket lidt har været billedet på hele det sidste årti, men, kort, mere om dette senere.
    Vi har haft mange udfordringer på vores rejse, men i fællesskab har vi klaret dem og kommet ud stærkere. Der kommer også udfordringer i fremtiden, men vi er klar og villige til at byde op til dans, i fællesskab!

Året 2019 - og forventninger til 2020
    World of Warcraft Classic indtog verden med storm, hvor Semper Danica også hoppede med på vognen. Vi havde lidt opstarts vanskelighedder grundet manglen på servere under lanceringen, hvilket resulterede i lange køer. Vi valgte dog at holde fast i vores valg grundet det danske samarbejde vi indgik i om en stærk dansk server, hvilket i dag til stadighed gavner os.
    Vi står nu stærkt i Classic med eget raidhold, som flyver derud af og har det rigtigt hyggeligt med det. Vi ser frem til at blive udfordret i det nye år med de næste faser, hvoraf den første bliver BWL.

World of Warcraft Classic har dog, desværre, formået at tage pusten fra Retail, hvem sku ha troet af wow-killeren skulle komme fra Blizzard selv
    Spøg til side, så har vi heldigvis stadig mange trofaste medlemmer, som sørger for at holde blusset kørende i Retail. Vi er langt fra de eneste, som lider under nedgangen i Retail dog.
    Der er dog dejligt lyst ude i horisonten på denne front. Blizzard annoncerede på BlizzCon 2019, at der vil komme et ottende expansion Shadowlands, som vil launche i 2020.
    Vi glæder os i den grad

Vi er allerede, så småt i kulisserne, begyndt at overveje hvilke tiltag og ting vi skal forberede for at tage imod dette med succes for Semper Danica igen!

Semper Danica er som altid stadig på udkig efter andre interessante spil, som vi kan blive repræsenteret I. Så skulle nogle af jer have et godt bud på noget, vi skal smide vores interesse efter, noget vi skal have i kikkerten, så endelig ikke holde jer tilbage, men skriv til os og vi kan tage et kig på det sammen!

Årtiet for Semper Danica
    Når vi skriver 2020, skriver vi også et nyt årti. Hvis vi skruer tiden tilbage og kigger på dette årti vi er ved at forlade, har vi undervejs været igennem rigtig mange ting. Pyha man bliver næsten helt forpustet når man skal forsøge at skabe sig et detaljeret overblik over det
    Vi vil prøve at ridse nogle af disse op for et nostalgisk øjebliks skyld:

• SD har for det første fået mange spil på CV'et efterhånden. Vi har blandt andet beskæftiget os med SWTOR, ESO, WoW Retail, WoW Classic, Wildstar, Diablo III, The Division 2 og BDO, plus flere vi sikkert har glemt her i farten... Men hvad der også er imponerende så har vi til stadighed medlemmer der er aktive i flere af disse spil, hvis ikke hele tiden så i hvert fald i perioder. Som eksempel kan vi hive vores trofaste SWTOR Raiders frem!
    • Vi har også fået en ny visuel identitet og webshop, hvor man kan købe diverse sager med vores logo på.
    • Vi har fået EQDKP-side igen grundet Classic
    • Været med i flere interviews til medierne, i flere forskellige sammenhænge, hvor vi har gjort Semper Danica bemærket derude.
    • Vi har holdt nogle fede fester undervejs, hvor tilslutningen, stemningen og samtalerne har været fantastiske. Mange nye ansigter er kommet til, og mange gamle kendinger tropper trofast op til hvert arrangement der er blevet afholdt.
    • Der er sket større strukturændringer i SD, hvor vi har sagt farvel til en del gamle tapre krigere, men også velkommen til en del nye, der alle er med til at gøre SD til det dejlige sted vi har i dag.

Vi er i dag et godt stykke fra hvor vi startede, i dette årti, men vi har gjort det godt og vi står stærkt til at tage springet ind i det næste!

- Hvad kan du specielt huske fra årtiet? Var der noget som gjorde det til en speciel oplevelse for dig? Del det gerne med os her i tråden!

Arrangementer
    I 2019 har vi haft flere vellykkede arrangementer, hvor der i starten af året blev afholdt brætspilsaften og i sommers løb vores årlige sommerfest af stablen. I januar 2020 er der arrangeret endnu et SD-arrangement på sjælland. Husk at gå ind og tilmelde dig!

Derudover vil vi gerne benytte lejligheden til at takke vores fest-arrangører, som har brugt mange kræfter og meget tid på, at få vores både små og store arrangementer op at køre. Vi vil samtidig takke alle deltagerne, som har været med til at støtte op om vores sociale komsammener. Vi håber dog på at se endnu flere ved de fremtidige lejligheder. Det er jo altid sjovt at se, hvem der er på den anden side af skærmen.

Tak til ledelse og tak til medlemmer!
    Vi har haft – og har stadig – en masse ildsjæle, som frivilligt har takket ja til at arbejde i ledelsen for SD. Alle har udvist stort engagement og gåpåmod, som vi sætter stor pris på. Al hjælp er stor hjælp – og skulle der være nogen som gerne vil hjælpe os til at blive endnu bedre, så tøv ikke med at tage fat i os.

Vi har fået en del nye medlemmer ind i SD i dette år, og er flere vendt hjem igen. Vi vil gerne takke for, at I er med til at støtte så meget op om vores fællesskab. Til alle jer, som er nye i SD: Jer vil vi gerne have godt ind i guilden og derfor, hvis der skulle være nogen spørgsmål, så skal I aldrig være bange for at hive fat i nogen af os - hvad enten det er medlemmer eller ledelsen som skulle være tilgængelige for jer. Vi har medlemmer som bakker hinanden op og som giver en hjælpende hånd med, lige så snart der er brug for det. Det er klart en egenskab, som vi kan være stolte af.

Vi er med andre ord igen i år blevet bekræftet i at alle SD’ere, atter er med til at udføre og værne om vores værdier – Respekt, Ærlighed, Loyalitet, Udvikling og Engagement i SD. Vi sætter pris på jer alle, for i SD, er vi alle lige, og sammen står vi stærkest. For SD er ikke bare en guild – vi er en familie.

Derfor vil vi til sidst slutte af med og sige mange, mange tak for endnu et rigtig godt år, og må der komme mange flere af den slags!

Fra Semper Danica's ledelse, ønskes I alle et rigtig godt nytår.
    - Gud og Dronningen bevare Semper Danica

Last edited by Pilinias; 31-12-2019 at 16:10.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Apprentice Neorim's Avatar

God jul og godt nytår til alle medlemmer og ledelsen her fra.

Jeg er en af de gamle som er kommet tilbage og har været glad for at SD tilstadighed er en hyggelig og venlig guild at være i. Jeg ser frem til mange timer i SDs selskab i det kommende år, især med WoW 8.3 og Shadowlands at kikke frem til.

Forum Senior Wacky's Avatar

"plus flere vi sikkert har glemt her i farten", jo tak da - Dark age of Camelot, Warhammer, Age of Conan

Ej i ønskes også godt nytår herfra, håber alle i SD trives og har det godt
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever in the heart.

Vel sagt! Godt Nytår!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Dejlig tale, Godt Nytår SD!

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Recruit

Ja Godt Nytår til alle Vi napper li et årti mere mens vi er godt igang
    i9-9900K, Asus Z390-E Rog Strix, DDR4-3000 Corsair 32 GB, Samsung EVO 970 EVO M.2 500 GB, Asus RTX 2070 8 GB Rog Strix

Mange tak for 2019. Det har været en fantastisk tid sammen med et fantastisk fællesskab i Classic WoW.
    vi ses i det nye år.

SD Medlem Forum Apprentice Skjorten's Avatar

Godt nytår SD! Stærk tale

SD Medlem Forum Recruit

2019 var året der kunne få mig tilbage i kontorstolen (om end dårlig, men pæn, den skal jo passe til stuen siger konen).
    Jeg havde min storhedstid i Vanilla i North Star / Dominance / Serenity og senere Tempest og Argentina med at blæse igennem raids.

At gamle SD’ere var i sandhed også en fornøjelse, specielt de to irriterende spillere Wootah og Fiskerdin

Pusten blev taget fra mig i Wrath da Smart Casual gik i opløsning.

Men efter en lille pause mellem Wrath og BfA fik SD fællesskabsfølelsen tilbage fra dag et jeg joinede. Det skal i have tak for, og ikke mindst al den sjov vi har i Classic. Det bliver spændende at prøve kraften med BWL mm.

Rigtig godt nytår til jer alle.

#PreyForDozer

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Godt Nytår

Kan jeg snart kalde mig for en af de gamle i SD?

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Godt Nytår

Well... Du er gammel og du er i SD.... Så ja?

Godt nytår, håber alle er kommet sikkert og hele ind i det nye årti

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Super god nytårstale, men skuffet over det enorme antal af spil, som I ikke fik med i talen
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

SD Medlem Forum Apprentice Havdreng's Avatar

Godt nytår
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.
    Brian: That doesn't make any sense..
    Stewie: It doesn't have to make sense when you look like this!

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Godt Nytår

Click image for larger version. 

Name:	tjl.GIF 
Views:	22 
Size:	82.8 KB 
ID:	13633

Du er yngre end mig.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

GODT NYTÅR

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Acolyte Momster's Avatar

Godt nytår allesammen
    STAR CITIZEN - The >>REASON<< this game is going to be great

ENLIST TODAY! Using the referal code: STAR-9CLP-7QWN and earn 5.000 UEC in the process to start your career.

Godt Nytår Dejlig tale.. og er sikker på at 2020 bliver meget bedre end 2019...

Hvor jeg forhåbelig lærer flere af jer bedre at kende..Nu hvor jeg bedre kan følge trop med jer andre ( Classic wow=) Glæder mig til hvad fremtiden vil bringe derfra

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Flot tale og godt nytår til jer allesammen

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Quote Originally Posted by Wacky View Post
    "plus flere vi sikkert har glemt her i farten", jo tak da - Dark age of Camelot, Warhammer, Age of Conan

Ej i ønskes også godt nytår herfra, håber alle i SD trives og har det godt
    Guild Wars 2!!
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Et forsinket godt nytår til alle.
    Jeg læser stadig med her inde ind i mellem og glædes over at se at SD stadig trives
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012