Results 1 to 3 of 3

Thread: Warrior Rezek - Ansøgning WoW Classic / Dozer 01-04-2020

SD Medlem "Hi, my name is _____"

Default Warrior Rezek - Ansøgning WoW Classic / Dozer 01-04-2020

Skema

• Er du over 18 år: Det er jeg! 24år ung!
    • Discord Navn: Rezek
    • Hvilket spil spiller du: World of Warcraft Classic
    • Hvorfor vil du gerne være medlem af Semper Danica: Jeg må desværre nok informere om Veeshan er min Bror, så han tvinger mig.
    • Hvor har du hørt om Semper Danica: Fra min storebror Veeshan
    • Kender du nogen i Semper Danica: Veeshan, Linuh, Najsen, Strexx
    • Har du læst, og godkendt vores 5 værdier og aktivitet regler: Ja det er læst, forstået, og kastet i hovedet!
    • Fortæl 3 sjove ting om dig selv: jeg er pt handicappet(ikke mentalt i nu) // Jeg ligner ikke min bror, jeg er meget kønnere! // Jeg kan lidt nutella madder med ost på!
    • Fortæl noget om dig selv: Jeg bor i kolding, arbejder som tømrer til dagligt. Jeg bor sammen med min bror. Kan godt lide en bytur i ny og næ!

Hvad! Kender dig ikke! =P

Velkommen på Trial!
    Jeg vil gerne tilbyde dig trial fra dags dato.
    Du er selv ansvarlig for din aktivitet under din trial.

@Shakazu @Hatthealer @Melanai @Dozer er ansvarlige for ansøgere.
    Skulle du have nogen spørgsmål, eller andet du gerne vil have vendt, skal du endelig ikke tøve med at tage fat i en af os, eller en anden fra ledelsen i Semper Danica (Ledelsen).

Instruktioner
    Her er vores aktive spil, med instruktioner til hvordan man kommer ind i dem (Link).

Huskeliste:
    Kom på forum mindst én gang om måneden - det står også i de krav du har godkendt. Det er her vi deler vigtig information.
    Den letteste måde, at komme ordentlig ind i Semper Danica på er, at være aktiv på vores Discord, og engagerer dig i det sociale. Du finder vores Discord (her).

Følg os:
    Du er også velkommen til at følge os på vores andre medier – her bliver der slået nyheder op, som ikke altid bliver delt på forum.

Venlig Hilsen
    Rekrutteringsholdet
    Last edited by Dozer; 19-01-2020 at 12:41.